Hellow darlings!
Tack för igår! Instämmmer om allt ni skrivit! Underbart kul att ses igen och jag kan ses nästa helg för brunsch runt det rund bordet!
Nice lappis att han har levererat maken, men i fantasin kan jag nästan föreställa mig om hur det gick till
MINDRE - gumman!!! Vad var det jag sa igår!?!?! Det är ju exakt samma resa som jag cyklade för 6 månader sedan! Jag visste väl att det skulle bli böjj idag!
Okej, vi hade iaf sex mitt i natten natten mellan fredagen o lördagen
Så 2 skott under här de närmaste timmarna så är det en lite bebis som snart boar in sig!
*HOPPAS*
Frullan: Härligt med så plussitiva takter! Jag känner med dig! Är bara så himla lycklig! Kom på att jag gärna följer med dig och kollar in vagn etc, och om du vill kan du ju komma förbi mig innan nästa brunch och kolla in mitt "vrål-åk"...
Käkade med en massa godig när jag kom hem i går! Sen somnade jag i makens famn. Han hade bytt lakan och tvättat och donat, så det var så himla mysigt att gå och lägga sig och även komma hem faktiskt....
Ja, min bebis försökte jag väcka när jag kom hem i går med. Jag blev nästan orolig när Snartis lill* sprattlar så och inte min. Drack iskallt vatten för att retas med den, men det gjorde inte några skutt där inne av obehag, så jag fick börja trycka och daska på magen, men då sa maken min att jag var dum mot den!
Kanske levde min runt lite för 5 veckor sedan med, jag kommer inte riktigt ihåg, men den sprattalde en del då och nu kanske det är lite trängre inne i magen. Hur som, det är bara att inse att den inte någonsin har kört sådana gympa-pass som Snartis lille bebis!
Snart lunch dax... ska nog ut i solen o köpa en glass! Och en Twix White!