• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Hej på er, förkylningen har inte lämnat mig trots all vitlök igår. :D

Sambon tyckte jag kom hem och luktade sprit - efter 2 öl, hahaha.

Däremot frågade han inte hur det hade varit som han brukar, vilket var synd för just den här gången hade jag velat prata lite. Nu gnäller jag kanske lite för mycket, men jag kände mig lite ledsen ibland där jag satt mitt i och ni på ena sidan pratade bebis och andra sidan bröllop, och jag har fortfarande varken eller...
    Menar absolut inte att ni skulle ha gjort något annat, behöver bara få ur mig lite sorg!!

Det var dessutom bara en liten stund, annars hade jag supersupertrevligt som vannligt!! Instämmer i att det var jättekul med två nya ansikten och hoppas också på brunch på mornington snart igen, jag har t ex inga planer nästa helg?

Puss på er, underbara vänner!!

• _koko_

Och nu när jag varit mer än försvarbart ego...

GRATTIS snartis, underbart att din chef ser hur bra du är!!!!!

FruL - självklart ska vi starta företag, jag kan underhålla rösten med falsettsång!

Victory - Kram till dig!

Mindre - grattis till det försenade påskägget, hoppas det är ett riktigt fint! :)

• mugglesfan

frullan: jag hoppas du menar "överhuvud taget under graviditeten"??!! Fasen, vad synd. Där ser man vad alla hormoner kan hitta på. Men ngt slags lyckohormoner verkar du ha fått iaf (du är lite Di Leva nu igen, vilket är trevligt ) el går du på RR nu igen?!

Snartis: roligt att höra från din chef!

koko: man får gnälla lite i din sits! Jag hade känt exakt likadant, jag lovar!!! Det är bara mänskligt.

• Lapinette

Min make tyckte jag luktade alkis samt att jag var dödsjobbig som snackade i ett. Jag var ju bara glad och upprymd efter att ha träffat er!! Han satt framför tv'n och försökte se en film medan jag pladdrade på om det ena och det andra tillslut bytte han kanal, till den jag ville se och gick till sin dator istället. Oj då?! Fast jag fick lite pussar efter att jag hade borstat tänderna. Snacka om kinkig!

koko - tyckte du var en otroligt vacker och underbar person! Bli inte ledsen, det ordnar sig för er också.

• Lapinette

P.S. Simmarna är nu lämnade på Sophiahemmet. Bad om att få lite detaljer men han tyckte det räckte med att säga att han hade "levererat". Thats it!

• Snart så....

hahhahahah kokos kan du inte bjuda på en sångshow ala Falsett nästa gång vi ses? :D :D snäääääääälla

Näää förstår dig helt, vi pratade nog ganska mkt bebis i vår hörna
    man rycks så lätt iväg med det pratet när man sitter flera i samma sits brevid varandra.

• Snart så....

Lappis, vilken torris, kunde han inte bjudit på en smaski historia? :D :D :D

• Liten med Mindre

Äsch då Lapinette - ville maken inte skvallra om det läskiga rummet med tv och insutten soffa?

Min man höll sig borta tills jag somnat igår - så jag fick ingen att bluddra med. Utom magen då. :D

koko - du får prata hus nästa gång och göra både mig och brudsommar avundsjuka. :) Å vad skönt det skulle vara att ha hittat "vårt" hus och det perfekta läget. Skjuter upp det hela tiden och varje dag som går blir det dyrare. :(

• _koko_

Lapinette - det var en otroligt fin komplimang, tack så jättemycket! Återgäldar jag den nu blir det bara förutsägbart och fånigt, så jag tar det nån annan gång. :p

Tycker hur som helst att det är fantastiskt att vi som träffats kommer så himla bra överens, jag menar det verkligen när jag säger att ni är underbara allihopa (och jag vet att ni menar det när ni säger det också)!

snartis - ni SKA prata mycket bebis!

mindre - Hahaha, jag kan berätta om rucklet (lite överdrivet) vi köpte och hur sjuuuukt mycket jobb och pengar vi lagt ner på det. ;) Fast kontentan är ju ändå att det är underbart (för oss) att bo i hus, speciellt nu på våren när allt vaknar och det är så himla vackert! Men även på vintern när det är slaskigt i stan och gnistrande vitt ute hos oss.

Var förresten hemma kvart över nio igårkväll trots att jag bor utanför stan! :)

• Bröllopstokiig

Hellow darlings!

Tack för igår! Instämmmer om allt ni skrivit! Underbart kul att ses igen och jag kan ses nästa helg för brunsch runt det rund bordet!

Nice lappis att han har levererat maken, men i fantasin kan jag nästan föreställa mig om hur det gick till

MINDRE - gumman!!! Vad var det jag sa igår!?!?! Det är ju exakt samma resa som jag cyklade för 6 månader sedan! Jag visste väl att det skulle bli böjj idag!
    Okej, vi hade iaf sex mitt i natten natten mellan fredagen o lördagen Så 2 skott under här de närmaste timmarna så är det en lite bebis som snart boar in sig!
    *HOPPAS*

Frullan: Härligt med så plussitiva takter! Jag känner med dig! Är bara så himla lycklig! Kom på att jag gärna följer med dig och kollar in vagn etc, och om du vill kan du ju komma förbi mig innan nästa brunch och kolla in mitt "vrål-åk"...

Käkade med en massa godig när jag kom hem i går! Sen somnade jag i makens famn. Han hade bytt lakan och tvättat och donat, så det var så himla mysigt att gå och lägga sig och även komma hem faktiskt....

Ja, min bebis försökte jag väcka när jag kom hem i går med. Jag blev nästan orolig när Snartis lill* sprattlar så och inte min. Drack iskallt vatten för att retas med den, men det gjorde inte några skutt där inne av obehag, så jag fick börja trycka och daska på magen, men då sa maken min att jag var dum mot den!
    Kanske levde min runt lite för 5 veckor sedan med, jag kommer inte riktigt ihåg, men den sprattalde en del då och nu kanske det är lite trängre inne i magen. Hur som, det är bara att inse att den inte någonsin har kört sådana gympa-pass som Snartis lille bebis!

Snart lunch dax... ska nog ut i solen o köpa en glass! Och en Twix White!

Svar på tråden När märker man av det?