• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Lappis: hjälp en som inte kan franska - vad betyder "C'est vrai"???

Nja, inte hemligt språk men däremot en massa uttryck som bara betyder ngt för oss...
    Tex "DVD" (sagt med tjocka göteborgska d:n) som betyder DetVetDu. Typ "älskar du mig" (fånigt exempel). Svar: DVD...

• Lapinette

Muggles - exakt vad jag menar. Fåniga uttryck som ingen annan förstår. C'est vrai? är ungefär som är det så, är det sant och för mig låter det nästan som chevre så det säger jag istället. Min make går även under beteckningen "kärlek" vilket kan låta lite dumt när man står på ICA och jag ropar på honom. Faktum är att det är han som började med detta då han inte kunde ordet älskling utan tyckte att kärlek måste vara samma sak som mon amour (min kärlek) på franska.

• Lapinette

C'est vrai utan frågetecken = det är så/det är sant

• Lapinette

fritt översatt av liten kanin = Lapinette på franska

• Liten med Mindre

Ni som kan komma med på middag - vi syns ikväll! Dags att gå och gymma/jobba lite.

Övriga - ha en skön kväll/morgon eller vad det nu kan bli.

• Moppy

Ha så kul ikväll tjejer! Själv ska jag hem och kurera mitt satans illamående...

Muggles, jag är inte i albumet, funderar på att gå live typ i v 12 (jag vet...fegis!!) Är dock nyfiken på era snygga nunor!

• Lapinette

Moppy - om man inte vågar "lägga ut sig" så får man inte se!! La, la, la...

...säger Lapinette som fick tillgång till albumet utan att ha lagt in bild men nu finns jag där!

• BrudSommar2006

Hm, jag har typ gjort klart det jag tänkt göra under eftermiddagen idag och har ingen direkt lust att börja med morgondagens uppgifter. Jag skulle kunna gå från jobbet nu fast då vet jag inte vart jag skulle ta vägen så det känns inte som någon idé heller. Bättre att jobba på tror jag. Någon brist på arbetsuppgifter har man ju inte... Tänkte ta taxi härifrån till restaurangen sedan.

• Moppy

Lappis - I know och det tycker jag är helt fair!! Vill man se nuna får man visa nuna, helt klart :D :D

• mugglesfan

Fniss, ropar du "kärlek!" på ICA då? Då förstår jag att folk tittar lite konstigt. Det köper man väl inte där

Ha så kul ikväll tjejer - kan ju inte vara med, snyft!

Nu ska jag iväg och hämta mannen för att titta på duschvägg (igen!). Tjingeling till imorrn.

Svar på tråden När märker man av det?