• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Läste förresten i GP imorse att medelpriset i Stockholms innerstad ligger på ca 50 000 kr/kvm - här i Göteborg är det 21 000 kr/kvm tror jag. Fast det är nog högre om man räknar bara centrala Gbg men ändå... Nästan dubbelt så dyrt i Stockholm - huga! Det är ju inte som att alla tjänar dubbelt så mkt i Stockholm heller... Fast då kommer väl du Vickan med 10 000kr/kvm

• Liten med Mindre

Och appropå nya soffor och matbord - se till att skaffa skydd till dem. Vet ju att småbarn inte är varliga i sitt användande av möber (spyfläckar, dunkande bestick i matbordet, leksaker som "kör" överallt).

:)

• Frejis

Finnar i ansiktet brukar i alla fall jag få strax före mens och i samband av ägglossning. Det ser supertrevligt ut :( har lite "rester" kvar vid ena tinningen för ev uppvisning ikväll ;)

• mugglesfan

Aha, det blir inte många kronor i månaden i lån... I den värmländska hålan där min man kommer ifrån ligger de nog på 1-1,5 milj men det är ju nära Norge så norrmännen är där och köper vanliga villor och använder som sommarhus, så det driver ju upp priserna.

• nu är jag fruL

Jag menade inte att man inte ska läsa på eller ta reda på info.
    MEN jag tycker det finns så otroligt mycket skrämselinformation på nätet, man ska nog inte läsa Föööööör mycket. Jag vill också veta hur saker fungerar MEN det får inte gå överstyr så man måste kunna kontrollera saker helt.

Sen tycker jag att det här med amning har blåsts upp till oanade proportioner. Det är som att man är usel mamma om man INTE av någon anledning ammar sina barn. Att det kan bero på att man inte producerar mjölk eller så det skiter alla i man MÅSTE amma för att vara en bra mamma.
    Idioti anser jag.

Lägenheterna i vår förening säljs för över 50000 kvadraten det är också heeelt sjukt tycker jag. Särskilt som vi köpte för 31000? jag menar det är ändå ett rimligt pris. 50000 näe det är helt absurt!

Vickan. Kul med husvisning! Hur gick det med jobbsökandet?

• nu är jag fruL

näe nu ska jag gå och jobba på min viktökning. Ska man upp 15 kilo under en graviditet så måste man ju jobba litre för det
    och det gör jag såååååå gärna

• BrudSommar2006

Har fått tipset vad det gäller soffa och småbarn att det där nya materialet som liknar sämskinn, vad heter det nu igen, microtex??, som går att tvätta av så lätt ska vara det absolut bästa och tåligaste. Undrar om det är så bra som de påstår i möbelaffärerna.

• viktualia

FruLlis - jooo jag satt halva kvällen igår och filade på ansökan. Den är på remiss och ska filas ytterligare innan den flyger iväg!!

• BrudSommar2006

FruL, på min MVC försöker de tack och lov tona ner det där med amninshetsen, på amningsinformationen så hade BM som höll i det inte själv lyckats amma något av sina två barn så hon hade en avslappnad inställning. Egentligen vill jag bara veta så fort som möjligt om det kommer att fungera eller inte så jag vet vad jag ska ställa in mig på, så otålig är jag!

Svar på tråden När märker man av det?