• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Hur går det med cyklandet lapinette? Alltså din nya röda cykel? Äh...den riktiga, susa runt i naturen cykeln? Inte kört på några tanter?

• Storasystern

Just det, glömde säga, det blir förståss en julklappsbebis om allt går som det ska! ;) Sämre tajming får man leta efter, men det känns ju dumt att klaga nu när det äntligen har funkat!!!

Nu har vi trådisar på tre kontinenter! Det ni! :)

• Page

Äh, jag är född i december och det fungerar fiiiint! Många presenter blir det och jag älskade det som barn!

• Lapinette

Page - ska hämta den röda cykeln idag. Det blir att ta cykellektioner av maken i helgen. Det är han som har propsat på att jag ska ha en hoj då hans fina mountinbike följde med från Frankrike. Hoppas på att göra många cykelutflykter i sommar...och vem vet kanske jag blir så modig att jag börjar cykla till jobbet.

På tal om min cykel så dyker jag nog upp lite senare idag då jag ska hämta den efter jobbet. Det är bara på Torsgatan men jag ska ju hem med den först (ett par kvarter bort) så jag kommer nog strax efter 18:00. Förresten, kommer jag att känna igen er?

• Page

Lapinette, hur var spådomen? Skulle du bli gravid i början på nästa år eller skulle barnet titta fram i början på nästa år?

• Page

Just det, ha det skoj på middagen i kväll!

• Lapinette

Det där med att inte vilja ha decemberbarn är nog mer en försvarsmekanism för min del. Känns skönt att säga "äsch, jag bryr mig inte den här månaden".

• Lapinette

Spåtanten hade sagt barn i slutet av året. I don't belive it...fast just då, när jag fick höra den, så lät det himla trevligt.

• Page

Det är som att cykla Lapinette!!! Lite obehagligt de första fem minuterna och sen går det av bara farten.

Mindre har lite mörkare hår än vanligt, annar är det bara följa ljudet av skratt och konstiga uttryck Lapinette! Du hittar de säkert!

• Lapinette

Sa till mamma igår att vi försöker i något år till och sen är det dags för adoption. Vill inte göra som paret i Tyskland som har försökt i 4 år och blivit bittra på kuppen. Inte kunna njuta och vara glada över sina syskonbarn, de som är så underbara!

Svar på tråden När märker man av det?