Hej på er!
Nu är jag framme i Japan och sitter i labbet och är allmänt jet-laggad.
Lite omtumlande helg detta.
Plussade svagt i lördags (7/4) med apotekets (tror jag) sticka. Ville inte hoppas för mycket utan köpte en digital variant och testade igen på måndagen (9/4) och fick plus nästan på en gång.
Igår packade jag mina saker och åkte till Japan för att jobba i en månad och nu är jag här.
Jag hade inte några egentliga symptom, bara en märklig känsla av att något var annorlunda. Min värk i äggledarna kändes inte likadan som vanligt, men annars var det inget konstigt. Sedan i söndags har jag mått lite illa till och från, mest illa om jag inte äter regelbundet. Jag har haft rejält ont i magen också, men läste någonstans att det tydligen är normalt (???).
Så nu sitter jag här och oroar mig för att något ska gå snett i ett land där ingen förstår vad jag säger... :(
Sweet - det låter fantastiskt med din undersökning! Det låter precis som det jag fick höra! Jag fick bara pergotime för att kolla att jag verkligen hade ägglossning, men på något sätt verkar den ha kickat igång systemet och nästa cykel var kortare!
Hurra för dig, det kommer att lösa sig nu ska du se!
Koko, när är det dags att plocka äggen? Det är otroligt spännande.
Å flera BIMare inom snar framtid! Izzie, hur går det? *nyfiken*
Nenne - kom tillbaka oftare - jag skrattar fortfarande! :)