• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Frejis

Hm, noterar att listan över gravida och de som inte har plussat är nästan jämnt fördelad. Känner att trycket här inne ökar... *kliar mig i pannan*

• Liten med Mindre

ÅÅååh! Moppy - får jag skrika GRATTIS nu? :?

GRRRAAAATTIIIIISSSSSSSSS!

Vad skönt att det tickar på hos Tick'n.

Muggles - jag är inte full av graviditetshormoner, men blev tårögd ändå. :D Om jag nu inte blev gravid under natten då. Fast när ägget inte släppt än är det ju svårt. Hmm...

• Liten med Mindre

Hihi...satt förresten med ett hälsotest som maken ska göra på jobbet. Fyllde i en massa frågor om vad jag äter och hur jag mår.

:( Jag mår visst som jag trodde - behöver ta tag i en massa saker - allt var prioriterat utom möjligen sömnen.

Fast med tanke på att många av matfrågorna handlade om ifall man äter kött från icke frigående djur (hur sjutton vet jag det), ekologisk yoghurt, dricker kranvatten eller värmer i micro så tvivlar jag på att det är fullt så illa. (Allt ovan gav många negativa poäng.)

• Liten med Mindre

:D Får nog fortsätta må som jag gör ifall allt hänger på kranvattnet och microvågsugnen.

• Moppy

Ja just det Kick'n. Det var Ciccis, va? Och Boris förstås. Hur kom egentligen namnet Slick'n till, muggles?!? Pooooorrigt....

• BrudSommar2006

Koko, tur att vi har dig, kul med ny, uppdaterad lista!

• Lapinette

Din syssling ringde precis Brudsommar! Kommer du med på imorgon?

• mugglesfan

Ciccis är Pick'n (hjärtat som pickade på VUL/UL), Snartis är Kick'n (kickar så förbaskat). Min blev Slick'n för att det rimmade (det var inte jag som kom på det) så jag sa att tja, det var inte så den kom till (iaf inte bara ).

• mugglesfan

Mindre: ok, jag förstår att den hälsoprofilen är miljö-pretto. Men hur kan då ekolog-youghurt ge negativa poäng? *kliar mig i huvudet* el är jag snurrig nu? har blivit så snurrig/förvirrad och fått ännu mer alzheimer light (hallå! den är inte light längre!) sista dagarna.

• mugglesfan

Nä nu ger jag upp för idag och tar ut lite av mina plustimmar. Ska fixa en massa inför flytten. Kanske kikar in lite senare...

Svar på tråden När märker man av det?