• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Njut! :)

nick: , bor i: , ålder: , Försökt sedan: , Gravid? , BF:
    A.M. , Stockholm , 37 år , ? , Livia född 16/11 ,
    Vänner-fan , Göteborg , 31 år , augusti 06 , Plus 3/9 , 02-maj
    BrudSommar2006 , Stockholm , 35 år , augusti 06 , Plus 15/9 , 28-maj
    CicciL , Stockholm , 32 år , juli 06 , Plus 12/11 , 15-jul
    Snart så... , Stockholm , 28 år , juli 06 , Plus 9/12 , 18-aug
    mugglesfan , Göteborg , 36 år , augusti 06 , Plus 18/12 , 23-aug
    nu är jag fruL , Stockholm , 32 år , augusti 06 , Plus 1/1-07 , 04-sep
    Moppy , Stockholm , 29 år , oktober 06 , Plus 19/3-07 , ?
    Storasystern , Stockholm , 30 år , juli 06 , Plus 9/4-07 , ?

_koko_ , Stockholm , 29 år , juli 06
    Lapinette , Stockholm , 36 år , juni 06
    Mindre , Stockholm , 32 år , juni 06
    sweetstreet , New York , 33 år , augusti 06
    nenne78 , Gävle , 28 år , oktober 06
    pirr! , Göteborg , 29 år , september 06
    Frejis , Stockholm , 34 år , december 05
    start september , Stockholm , 30 år , september 06
    Page , Sörmland , 30 år , oktober 06
    Victory , Norrbotten , 28 år , ?
    izzie , ? , ? , ?

• mugglesfan

sweet: jag tror du missförstod mig. Jag klagar inte över att VAB finns el att ersättningen är lägre (jag är också tacksam att den finns övht)
    jag klagar mer på att mina jobbarkompisar "jobbar" hemifrån när de har sjuka barn hemma. Självklart ska man ta hand om sina barn när
    de är sjuka men jag tror inte på att man kan jobba samtidigt. Visst, läsa ett och annat mejl kanske men knappast på samma sätt som
    om man är på jobbet och sköter sitt jobb. Ett sjukt barn ska väl ha tillsyn, mat, underhållning, mm? Det ligger väl knappast helt still i sin
    säng och låter pappa jobba ifred? Skulle inte tro det iaf... Det som jag tycker är lite fel är att skriva upp en hel arb.dag i detta fall -
    kanske hade varit hederligare att skriva 3-4h. Nu är det säkert ngn här som tycker att jag ska sköta min egen business och inte bry
    mig vad andra gör, men jag kan inte hjälpa att jag stör mig lite när folk gör såhär för att slippa ta ut en VAB-dag. Jag står för att jag stör mig!

sweet: kan du inte köra avhållsamhet inför spolningen och sedan 24h efter så - full sprut!

Moppy: jag är helt klart gravid och full av hormoner (det enda man är full av nu för tiden ) för jag satt här och kände hur jag fick tårar
    i ögonen av din UL-rapport. Man riktigt känner hur lyckliga ni är! Vad kul! Och vad bra att det finns hormoner som hjälper.

• Moppy

Tack sötisar! Så skönt att ni är här och lyssnar :) Nu ska jag verkligen njuta, sjävklart vet man ju inte vad som händer med detta ändå, men vad f*n det blir ju inte bättre för att man går runt och oroar sig!!

• Lapinette

Moppy - ett stort grattis!!! Vad skönt att det har gått bra. Tänka sig vad positiv denna vecka är - plus från Syrran, allt ser ok ut för Moppy och så Sweet som har kommit igång med sina undersökningar.

Vi har 2 plus i år på tråden!

• Moppy

Ja det var en tydlig Tick'n!!! Bra namn Cicci!

• Moppy

Pick'n, Slick'n och Tick'n, vilka galna tråd-bebisar det kommer bli!

• _koko_

Glöm inte kick'n - galnast av dem alla! :D

Och Boris med galen mamma... Fniss...

• mugglesfan

Ska min ev framtida dotter få höra att hon i ett tidigt stadium kallades Slick'n???! Hon kommer få enorma trauman Kanske blir en framtida kvinnlig Norén? Hehehe

• mugglesfan

Bra att du rensade listan koko!

Svar på tråden När märker man av det?