• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Oj, förlåt muggles - det blev fel. Fick ju minus för att jag inte åt ekologisk yoghurt. :)

Lite mumbo jumbo tycks det nog. Tror inte kranvatten och microvågor gör mig sjukare.

Fast kikar du på tv ska ju allt vara pinfärskt, och drickat syresättas med specialtabletter efter att först ha kokats och renats. Undrar vem som blir rik på det? :?

• pirr!

GRATTIS Moppy! Ett tickande hjärta är ju ett gott tecken!!!!
    Hoppas du vågar släppa oron lite nu..

Fortsätter hålla tuimmar och tår!!!

Kram på er!

(BIMar kring den 21/4... )

• BrudSommar2006

Lapinette, ja, jag kommer i morgon så vi ses då, ska bli kul! Upptäckte att de har så fina stolar till matsalsbordet när vi var där och fikade i helgen, måste ju ha sett dem förr men inte tänkt på det. Frågade var de kom ifrån men nu har jag redan glömt det så jag tänkte maila och fråga. Inte förr att vi letar stolar i och för sig.

• BrudSommar2006

Muggles, jag känner mig också lite virrigare än vanligt! Kommer inte på något exempel just så här men jag vet att jag ibland tänker att nej men vad hände, nu minns jag inte vad jag höll på med. Oftare än vanligt menar jag!

• BrudSommar2006

Måste vara kvar på jobbet sent idag, ska vara med och intervjua en potentiell vikarie som inte har tid att komma hit förrän efter fem, suck. Nåja, lika bra att få det gjort, vi träffade en dam igår också så någon av dem hoppas jag att det blir så kan man sluta fundera på det sedan.

• BrudSommar2006

Åh, en BIMare på gång inom en snar framtid, är det Lapinette och pirr som är på gång nu då och så småningom Mindre?

• Snart så....

nu är jag tillbaka från läkaren och har lite delade tankar. Blev halvtidssjukskriven resten av min graviditet.
    Skönt och behövs säkert för min och Kick´n skull men andra sidan så är det inte så kul för plånboken.
    Jaja får nog inte älta i det utan passa på och njuta av mina tidiga dagar som jag kan ha i solen

GRATTIS Moppy!! Äntligen kan man verkligen få säga det högt :D :D Hahahahah en Tick´n minsann, hahahah vad roligt det kommer vara när väl bebisarna börjar komma och verkligen få se dem. Tänk om dessa smeknamn verkligen passar dem??

Cicci, kommer det mkt ur brösten? Jag har börjat ana att det är dags för min del oxå för det snart. Bröstvårtorna har helt ändrat form och färg.
    Jag kan ta kopia på mina övningar jag fick från sjukgymnasten, de ska även hjälpa mot läckage, om du vill? till imorgon

• Lapinette

Totalt helt OT - Brudsommar, stolarna kommer från BoConcept. Tror även att bordet är därifrån. Hade inte heller sett det tidigare men hon påstår att bordet stod där när hon fyllde år i augusti....fast då satt vi ju ute.

• Bröllopstokiig

Snartis, det kommer inte så jätte mycket, jag blev mest chockad att det kom överhuvudtaget! Inte funderat på dessa bitar...
    Ta gärna med dig till i morgon om att läcka Behöver nog göra lite övningar!
    Har just anmällt mig till vattengympa!

Nu ska jag hem!
    Kramar

Och Snartis: Jag vill med bli sjukskriven, så tröööööööööööött på att jobba, värt att ha lite mindre pengar känns det som!

• Lapinette

Ha en bra kväll tjejer ska snart ge mig ut i solen och leta efter cykel.

Svar på tråden När märker man av det?