• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Storasystern, hoppas att du hittar mat som kan tillfreställa eventuella grav.sug! Vad är det för tidsskillnad i Japan?

• nu är jag fruL

page:
    vaddå finns det inte ambulanser i norge

men det är precis vad min mamma också sa... att oron kommer från och med nu alltid vara där.
    jag tror dock att man måste försöka påminna sig om att ta ett djupt andetag och lugna ner sig. Ska man oroa sig hela tiden blir man ju galen !

brudsommar: glöm det somvarit då och gläd dig åt slutet på graviditeten.
    kanske inte så lätt när man vaggar fram... men som du själv säger ALLT överglänses ju av det lilla kryp som för alltid ska finnas i ditt liv.'
    Läs bara alla solskenshistorier och gläds åt det som är BRA just nu. Skit i kramper el dyl.
    Gläd dig åt att du har asschyssta bigga bazookas, att du snart kan balansera en tekopp på magen, at du SLIPPER bära kassar och dammsuga osv.

Solen skiner och allt är braaaaa

fan jag känner mig som Di Leva och jag antar att jag låter som honom också!!!

• Storasystern

Just det, för er som undrar. 6 på onsdag, fredag, lördag och söndag. Böj på söndag. Ingen mer 6 förrän på tisdag.
    Det verkar vara innan som gäller! :)

• nu är jag fruL

brudsommar
    jag vet dock att du haft en skitjobbig grav och vill inet alls får det att låta som du gnäller.
    jag förstår dig! !!!

men för din egen skull så fokuesera på det som är bra.

• Storasystern

Page, det är 7 timmars tidsskillnad när vi har sommartid i Sverige. Alltså är klockan ca 16.50 här nu.

Jag kommer att kunna sladdra lite med dig och Sweet på nätterna, fast då är det morgon här! :)

• Page

Låter bra med sladdrandet. Jag på natten, Sweet på em/kvällen och du på morgonen!

• Page

För mycket struntprat kommer det komma från mig så där en evighet från ÄL. För att sedan bytas ut mot nojior vid ÄL och panik vid BIM!

Förresten Mindre, måste berätta att mina finnar har minskat!!! Så sköööönt, hoppas att det håller i sig. Hur går det med dina knölar?

• Lapinette

Tråden som aldrig sover!

• BrudSommar2006

vårbrud, förstår dig att du är sugen och gärna vill få till det! Det blir nog bra även om det blir ett till litet decemberbarn!

Storasystern, ni lyckades verkligen få till timingen då! För oss räckte det med böjdagen och dagen efter som tur var, min ÄL var så sen så jag hade ingen koll alls men är glad att jag inte gav upp testandet i alla fall.

FruL, du är full av goda råd, ska lägga dem alla på minnet! Och jag tror faktiskt att jag skulle klara att balansera en tekopp på magen nu! Nja, provade just med en vattenflaska, men om jag lutar mig lite bakåt så!

Svar på tråden När märker man av det?