• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Hehehe, ja, det är vi som är budgetgänget - vi som får ta över allt från lyxgänget. :D

sweet - ja, gyn borde ju ha det bästa svaret.

• _koko_

sweet - har du en gyn med HUMOR också, det var inte illa! :D

• Snart så....

hej hopp tjejer,

här är det fullt upp hela veckan, har bla suttit i utbildning hela fm. Annars har jag fått ont i en del av bäckenet igen *suck* det har varit lugnt/ok 1-2 veckor nu. Sen sover jag och drömmer konstigt, om mysko saker
    näää nu ska jag inte klaga för det är bara småsaker

Frullan: alla kloka tjejer har svarat så bra ang din oro för Boris. Oroa sig kommer vi aldrig komma ifån, tänk bara när barnen växer upp, hur ska vi inte oroa oss då??
    Jag tänker faktiskt oxå efter varje UL att är det normalt att ha en sån vilding/bråkstake i magen??
    Finns det egentligen något rätt sätt att berätta för chefen? Hmmm vet faktiskt inte...det är inte något som man diskuterar/pratar om varje dag. Alla är väl lite oroade över att berätta för chefen?

koko: ta ledigt du imorgon så kan vi träffas tidigare på em :D
    Kanske spana in Babyland som Cicci föreslog?

Sweet; så himla skönt att höra att du fick så bra hjälp och verkligen är på banan men att få BRA hjälp. Tjoho vad pluss det kommer dyka in under maj :D

cicci, härligt med nya vagnen och bilen. Hahahah så underbart att få spegla sig med vagnen :D :D
    Läcker du även i brösten nu?

oj snart ska jag till läkaren IGEN... börjar bli stammis hos läkarna nu

• Snart så....

MED bra hjälp skulle det stå inte men
    grrr

• Snart så....

koko, vilken jägare du har hemma :D
    tänk om kissen hade släppt skatan inomhus vilken action det skulle blivit hahaha

• Bröllopstokiig

Har suttit i externt möte ute i Kista... fan vad tråkigt!

Sweet: Jajjamen, speglar sig med vagnen nu Sjuk i bollen är jag!
    Kul att allt verkar gå bra för dig, jag har inte kommenterat så mycket eller skrivit så mycket här inne eftersom det känns som om jag har rest och varit bortrest de senaste 4 veckorna!

Snartis och även Mugglan frågade... jag läcker ut brösten, så vidrigt. Jag svimmade i morse, för jag tyckte det var så läskigt.
    Sen har jag blivit som en gammal kärring när det gäller läckage från muffen, bara man nyser eller hostar kraftigt (har ju varit förkyld), så kommer en mindre skvätt! Inte hela tiden så här, men tillräkligt ofta. Blä
    What ever, jag har inga andra besvär, så jag ska inte klaga. Jag är mest bara lycklig faktiskt!

• _koko_

Babyland, absolut! :D

Vill inte ens tänka på vad som hade hänt om hon hade släppt en levande skata inne... Och nu lever skatorna om där ute igen, så snart kanske cirkusen börjar igen...

Cicci - låter underbart härligt av bara vara lycklig... Unnar dig det så mycket! :)

• BrudSommar2006

Sweet, du ska inte hoppa över den här ÄL! Det är just veckorna efter en kontraströntgen som man har ökade chanser att bli gravid eftersom de spolat rent och tagit bort eventuella små hinder har jag hört. Risken för utomkveds har du ju vad jag förstår redan tagit i så fall om du skulle haft ett befruktat ägg vid röntgen.

• sweetstreet

ok brudsommar,

men hinner verkligen äggledarna gegga igen till nästa månad då alltså???

• _koko_

brudsommar - Fast sweet är ju osäker på när hon älar, och om det finns risk att hon släpper ägget före tycker iaf jag att de ska ta det lugnt med sexet före spolningen!

Svar på tråden När märker man av det?