• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

livslång tillförsel av valium kan nog vara på sin plats ja!

har din ork kommit tillbaka från Bahamas frullan? Jag tror min ork är på ett besök och jobbar lite inför nästa semesterresa . Konstigt eftersom jag sov extremt dåligt inatt så jag hade förväntat mig jättekoman allan här på eftermiddagen men det känns bättre idag än igår.

• _koko_

fruL - Japp, den dagen embryot bestämde sig för att stanna kvar hos dig var första dagen på resten av ditt liv som orolig. Nu är det nämligen kört! :D
    Det är nog bara att finna sig i att man kommer ha något att oroa sig för resten av livet - det första som verkligen är viktigare än en själv.

Men du får inte få psykbryt över det igen! Jag ska nog prata med din bm och be henne säga något annat nästa gång, för att ge dig goda nyheter funkar ju uppenbarligen inte. ;)

• mugglesfan

Victory: ja men det är ju så LÄTT att vara klok åt andra! Själv är man ju inte lika rationell när man sitter och nojar. Så skönt att man kan få nojja av sig här dock, få lite peppning och nästa gång så är det man själv som peppar.

• sweetstreet

Morn i tråden! Eller hos er är det ju tidig eftermiddag men hur säger man det?! God middag på er! ???

Jaja här är en glad och utvila Sweet i ett soligt New York. Mmmm Härligt!

TACK för alla era glada inlägg ! Känns så himla skönt att ni bryr er så mycket! :) Man blir liksom rörd i hjärtat! :?

Jag känner mig verkligen otroligt mycket gladare o lugnare nu efter undersökningen. Så jag hoppas verkligen att Mindre och Lappis får samma känsla efter era undersökningar!
    Mindre förresten, jo det gick snabbt här med efterföljande undersökningar å andra sidan minns du kasnke att jag fick vänta herrans länge på att få komma på den första?!? Jag bokade ju detta i början av februari.... Så det verkar som om väntetiden här är innan första besöket men sedan går det rätt fort. medan i Sverige är det kortare väntan innan????

• _koko_

muggles - mmm, det är sanslöst vad vissa kommer undan med...

Surfande på BT t ex! :D :D :D

• nu är jag fruL

mugglan
    Näe har inte sett några tecken på att orken skulle vara tillbaka än... men den kanske bara är bakis och jetlaggad
    får se om den vaknar till liv snart eller inte
    man kan ju hoppas.

Jag fattar inte hur jag kan slöa så när jag har så sjuuuukt mycket som måste göras egentligen!!!!

Jag får nog lov att äta godis för att komma igång

• _koko_

Heeej sweet! Ja, det är ju det som hållit mig över ytan ända sen i november - att jag vetat att något är på gång, någon hjälper mig fixa det här...

• _koko_

forts. Så jag förstår att du är lättad nu! Hoppas som sagt att ni kan få lite hjälp på vägen också, så vi kan tajma varandra. :p Förra gänget har ju hunnit så långt nu, vi behöver ett nytt gäng... :D

• sweetstreet

FruLLis!

Skit i vad chefen trodde eller inte trodde. Who cares anyway?!
    Vickan och alla andras inlägg har varit sååååå kloka!!!
    Vi gör alla fel och saker o ting blir ofta inte alls som man planerat eller tänkt sig eller hoppats på. men livet går vidare ändå. Sä långe det "bara" är fråga om hur ens chef uppfattade något man sa så kan man självklart känna sig lite besviken en stund, men sedan är det bara att plocka upp stoltheten och pussla ihop den igen, kasta besvikelsen i närmsta papperskorg och dra vidare! :) :)
    Ha! Man kan alltid trösta sig med att man definitivt kommer göra ännu större misstag i framtiden!!! ;) ;) :D :D :D

Men visst förstår jag dig fullständigt.

Och detta med Boris. Jag tror verkligen att det är som din mamma säger att det är helt naturligt att oroa sig. Före, under och efter graviditeten. MEN!!!!!!! Så länge du verkligen försöker att INTE tänka alltför mycket på det så att det blir ett "handikapp" så gör det inget. Tycker iallafall jag.
    Fast om du känner att du är på väg att glida ner i depphålet igen så tycker jag att du ska se upp. Kanske behöver du i sådana fall lite mer proffshjälp??? För det är INTE bra att vara deprimerad.

Kram till dig FruLLIs!!!!!! :?

• sweetstreet

Heeej Koko!!!!

Japp det vore skitkul om det blev en ny timing!!!!! :)

Svar på tråden När märker man av det?