Ha ha ha
Bilen gick som ett skott ner! Skit skoj med en stor "familje" bil... Kändes som att åka buss i jämförelse med cabben
Det sjuka är att det är mer pulver i denna, eftersom det är en Turbo, så den går faktiskt lika snabbt, men billigt är det ju inte, den drar mycket bensin och en full tank kostade visst 1 000 spänn!
Barnvagnen är hemma nu! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad fin den är!
Självklart gick jag ut med den i halven i mina föräldras egendom och speglade mig i en gigantisk guldspegel som de har där, jag snurrade och tittade på mig själv *asgarv* så man är fan i mig knäpp!!!!!!!!!
Hur som helst, jag är verkligen super nöjd med min vagn.
Mamma hade fixat fina lakan, täcke mm till bebisen, så nu börjar vi får lite orning på torpet.
Maken mår bra av att vara ledig och hans mobil går varm, då det är många som vill ha honom till deras företag, vilket är skönt. Han ska ta tag i saker och ting nu efter påsk.
Renovering av köket ska vi med ta tag i
Jag vill ha fint innan bebisen kommer!
Träffade en kompis nu i påsk och hennes lilla dotter Saga, 14 dagar gammal. Shit vad söt den var! Hon berättade om förlossnngen och det var nog bra att få höra lite färska rapporter från henne o hennes sambo!
Jag o maken ska börja gå lite kurser nu, så man verkligen fattar vad det är kroppens ka gå igenom!
I dag har jag min bebiströja på mig för första gången på jobbet, så nu börjar min mage växa på... men jag går ju in i vecka 28 nu på lördag, så det var väl på tiden att jag kan använda mina kläder nu
Har storasystern plussat? Försöker läsa i kapp! Gud vad roligt i så fall!
Ännu roligare ska det bli att få träffa er i morgon. Jag sitter i Birkastan, så om någon vill snurra runt lite innan (finns Babyland på karlbergsvägen
) så kan jag tänka mig en lite promenix...