• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Japp preis FruLLis!!!!

Vikten säger ju inget faktiskt!

Särskilt som
    1) muskler väger mer än fett
    2) det är faktiskt mer ohälsosamt ("farligt") att vara underviktig än överviktig. Fast detta skrivs det ju aldrig om i media eftersom alla "vill" vara smala pga ideal.

• sweetstreet

Nä tjejer nu ska jag ta och hoppa in i duschen så man är lite fräsch tills gynkollen (eller vad det nu blir för koll).

Återkomer senare med rapport om vad jag fik veta.

Usch, kom just på att man ju ändå BÖR fundera på ATT det kan vara ett väldigt tråkigt svar man KAN få också. Typ, näe du kan aldrig bli gravid för du har inga äggstockar, eller så. Inte för att risken är superstor, men den FINNS ju klart där. Hm. Måste nog fundera lite på detta en stund också. Bara för att mentalt vara lite förberedd IFALL något sådant skulle dyka upp. :?

• nu är jag fruL

Just det sweetan
    Muskler väger mer... alltså ju mer man väger ju mer muskler måsta man ha
    eller hur

alltså.... ju högre vikt desto mer muskler.
    Shit vad bra

näe men helt ärligt, jag tror faktiskt att det är extremt lätt att bli fixerad vid vikt, oavsett hur sund man 'är. Därför tycker jag för min egen del att det är bättre att vara lyckligt ovetande. På så sätt så slipper ju jag den ångest som folk får för att de gått upp ett kilo sen igår, eller dylikt.

fast om man är en stabilare människa än avd jag är så kan man säkert ha nytta av att veta sin vikt. Inte jag dock (instabil är jag liksom ) men jag tror som sagt att många blir fixerade...

• viktualia

sweetstreet - jag tror att hela tråden hänger på mig och hejar på dig! Och hoppas att du får positivt och konkret besked om vad ni/du kan göra för att underlätta det hela!

*stärkande cyberkramar*

• nu är jag fruL

sweetan
    Bra skrubba skrevet du
    det uppskattas nog av farbror doktor
    ha ha ha

jag tror att allt kommer gå suuuuper bra
    KRAM

• Lapinette

Jag vägde mig aldrig förr men maken tog med en våg i flytten . Ska kanske slänga ut den då vi renoverar badrummet?

• nu är jag fruL

lappis:
    gör det!!!!
    Jag slängde min för många år sedan då den tog för "stor plats" i livet. Ett bra beslut.

• nu är jag fruL

näe nu ska jag dra till stallet puss alla och lycka till sweetan
    puss till alla

• Liten med Mindre

Trevlig kväll! Nu ska jag också iväg - värma upp på gymmet inför kvällens övningar. :D

• _koko_

Det här kommer väl nu när ni alla har dragit, men vi kunde bara få bord fram till halv 9. Jag bokade för 8 pers från kl 18 till 20.30, så får vi diskutera hur vi ska göra i morgon.

Vi hinner ju käka på 2 timmar, så det hänger väl på hur länge ni tror att vi vill sitta och snacka. ;)

Svar på tråden När märker man av det?