• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Sweet har också ett exelark. Har skivit ned ÄL, BIM och där emellan vilka datum vi har fått till det. Maken är livrädd att mitt ark ska hamna på villovägar.

• Lapinette

När jag kryper från Oden till St Eriksplan så vet jag att det är någon som har det värre än mig (Sweeeet!).

Och visst planet lyfte. Faktum är att jag inte alls har gått upp trots allt ätande...inte än. Fast å andra sidan så ligger jag redan på all time high redan så jag vet inte om det kan bli så mycket värre.

• Lapinette

Det går säkert jättebra! Hoppas ni får veta något som gör att ni blir med barn bums!

• nu är jag fruL

sweetan
    KLART att du ska ta med dig excelbladet
    ha ha ha
    ha gärna en sexig labbrock, skyddshanskar gärna de lite tjockare gröna, skyddsglasögon och ha några pipetter i fickan så ska du se att du får snabb hjälp

ha ha ha
    både jag och maken är töntiga civilingenjörer och hans syskon retar oss för att vår värld är uppfylld av flödesdiagram
    ha ha ha
    vad är det för fel på såna???
    Jag tycker helt klart du ska slänga ihop ett snyggt diagram också.
    Kan du sen lägga fram egna teorier om hur din fertilitet fungrar eller inte fungerra så ska du se att du är ett solklart älsklingsfall för doktorn

• sweetstreet

Lappis,

jag tror inte du behöver bekymra dig om vikten faktiskt!
    Så det så!

Träna du för att du mår bra av det, men skit i kilona!!! :)

• sweetstreet

HAhaha! FruLLan!!!
    Eller så kommer sköterksorna snabbt in med den där tröjan med väldigt trånga ärmar, och så hamnar man på annan klinik??? :D

• sweetstreet

LAppis,

jag har inte fört in själva 6-et i exceldokumentet: Hm, det kasnke vore något???

Å andra sidan har jag kryptiskt kodat dessa dagar i min kalender!! :o

Ja jag ÄR verkligen galen!!!!

• nu är jag fruL

sweet
    det låter som om du och jag är inne på samma linje.
    Lev sunt och motionera gärna, men vad vågen säger... näe det ska man bara skita i.

För vad säger kilon?
    och vad säger en skillnad i kilon från gårdagens vikt?
    Inte ett skit...
    eller kanske just hur mcyket emr skit du har i tarmarna

Näe jag tror attd et är rent av skadligt att hålla på att väga sig titt som tätt.
    Jag tror att jag sj'lv skullem kunna snurra till och bli fixerad osv av vikt, så alltså väger jag mig inte!
    På vilket sätt skulle jag må bätre av att veta exakt hur många kilo jag väger?
    Hur?
    jag fattar verkligen inte.

• sweetstreet

Fast det känns ifallafall skönt att fler än jag gör Exel över ÄL och tant.

Så är man iallafall inte ensam i sin galna värld. :)

• nu är jag fruL

jag hade också olika koder för ÄL, BIM osv i min almanacka under hösten

men att göra ett excel blad... näe så kreativ var jag intye
    BRA ide förresten

Svar på tråden När märker man av det?