• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Tja,
    jag gissar att eftersom jag faktiskt ska till en fertilitetsklinik så kanske de är vana vid snyftande kvinnor????
    Så jag hoppas att de inte blir helt ställda ifall något sådant skulle ske.

Fast jag hoppas verkligen att jag inte börjar tjuta där också. DET hade känts väldigt konstigt...

• sweetstreet

Men jag är verkligen en sådan som bölar för ingeting.
    Fast det gäller oftare om jag blir väldigt rörd eller om jag ser sorgliga saker på film/TV.

• sweetstreet

Iallafall så har jag tagit ledigt idag! Jehoo!!!!
    Det är såååååå skönt!!!!! :)

Min första lediga dag på en månad!!!! Jippie!

Det är lite myket att jobba så många timmar per vecka i en månads tid faktiskt. Iallafall för mig. Även om jag vet att vissa gör det konstant, men jag tror inte jag klarar av det mer än så här länge ungefär. Både kropp och skalle säger ifrån till slut.

Så jag kan lugnt svara på frågan om jag var glad för att slippa gå till jobbet idag. JA! Jag var skitglad att jag är hemma och itne behöve gå till jobbet idag!!!!!!! :)

Tror jag var supertrött också för jag gik oh la mig igårkväll redan vid halv elva och somnade bums. Men sov ändå till 9 imorse. 10 timmar!!!!!! Helt otroligt!

• Liten med Mindre

Sweet - sist hade jag "böj" på en lördag, och det började slemma sig sent torsdag kväll. Så liite tidigt är det. (Mensen började ju förra måndagen.)

Men det kvittar. Vi ska hem och plantera frön ikväll. :D Och resten av veckan. "Man ska odla sin trädgård..." (Rousseau? Voltaire?)

• sweetstreet

Fördelen med att när man jobbt en massa under en tid så känns det plötsligt superlyxigt att man får vara ledig på helgen!!! :) Som att man har semester eller så! Och det är ju alltid e skön känsla liksom...! :) ;)

Oh om ca 3 veckor HAR jag ju verkligen riktig semester okså!!! Känns så otroligt fantastiskt skönt!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hawaii here I come! *längtar*

• Lapinette

Sweet - lycka till hos doktorn! Ska tänka på dig när mitt funkpass slutar (19:00).

• sweetstreet

Voltaire va?????????

Fast jag är usel på filosoferna så kasnke är det någon annan.

Men jag hoppas verkligen att det inte är gamle Voltaire som spökar och tänker plantera några frön hos dig Mindre!!!!! :D ;)

• viktualia

sweetstreet- fniss fniss.. läste ditt inlägg om exceldokumentet... *ASGARV*

Istället för att ta med dig själva pappret kan du ju säga att något om att du har koll på hur din cykel ser ut....

Det där med flödesschemat var bäst... *fnittrar så jag hoppar på kontorsstolen*

• sweetstreet

Heeeeeeej Lappis!!!

Skoj att flyget kunde lyfta med dig ombord trots alla ostar och allt vin! :D

Ja, när mjölksyran rusar runt i dina muskler efter passet kan du ju tänka på mig som sitter kallsvettig och stammar i en gynstol...

(eller vad fasiken det nu är jag ska göra på den här kontrollen??)

• sweetstreet

Japp!!!! Vickis!

Kanske är det inte så smart att ta med sig pappret ;) ;) ;)

Hehe! Snacka om att tatuera "desperat" i pannan??!!!!

Svar på tråden När märker man av det?