• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

hmmm finns det 2
    jag har varit vid den där 3.ans buss stannar vis st eriksplan...

snartis
    Skönt att höra att det är fler som är heeelt utan ork. Usch jag kan bara inte motivera mig. och jag har också massor och massor att göra....

hmmm jag vet inte rikigt när jag kan komma.... ska kolla kalendern...

• Lapinette

S:t Eriksplan....är den nya Caliente. Den andra tror jag ligger på Flemminggatan...BOKA ST ERIK!

• Snart så....

st eriksplan är ju helt super ska ju till kiron som ligger just där :D
    Får väl roa mig med att kolla brudklänningar i några timmar :D

• Lapinette

Toppen loppen för då kan jag krypa hem...efter all Rioja.

• Snart så....

hoho nu är det dags för Kick´n att rocka loss känner jag *lutar tillbaka stolen*

hahahah h*n har varit igång hela tiden under helgen men så fort bliviande mor/farmor ska få känna så slutar h*n. Ytterst retsamt för dem hahahah...
    En bebis med mkt egen vilja

• mugglesfan

I helgen har vår bebbe haft morgongymnastik för sig. När vi vaknar och ligger och pratar tillsammans så sätter den igång - precis som att den vill vara med Men mannen har känt flera ggr. Man får nog bara ha lite tålamod och hålla kvar handen i någon minut, då kommer det en spark till - de kan ju inte hålla sig längre stunder Men det är konstigt att de känner när man lägger dit handen?! För det verkar de absolut göra.

• Bröllopstokiig

tog en liten sovpaus, fler an muggles och fruL som har daligt med energi. Jag bokar caliente pa st eriksplan kl 18.30 pa torsdag!

snartis - jag kanske kan ses innan, aterkommer om det.

vickan - spot on, har jag avslojat sa mycket? ;)

• viktualia

_koko_ - fniss.. jag tror snart att jag ska ansöka om att få bli leg detektiv.. hi hi...

Näe jag vet inte hur jag listat ut det.. men på nåt sätt så har du avslöjat att du bor i den där kommunen. Och så tror jag att jag gissar på att stadsdelen börjar på N. Har fått för mig att ni bor där - stämmer det?

• Snart så....

Muggles, helt klart känner de när man lägger handen på magen. Sambon får känna hela tiden på kvällarna nu :D
    Men just när mor/farmor skulle få känna så ville inte Kick´n vara med. Skumt, undra om de kan känna igen rösterna som pratar med magen redan nu?

Svar på tråden När märker man av det?