• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

koko - det blir egentligen inte jobbigare än man gör det. :)

Tranan låter kanon. Halv sju så hinner jag komma nyduschad också! :)

Torsdagsmiddag i Stockholm:
    koko
    Mindre

• nu är jag fruL

jag är med på torsdag också! Tranan låter kanon, även fast det är "fel" stadsdel!
    faaan vad jag blev hungrig nu när jag började tänka på mat
    men jag måste på möte 11 och kan inte äta än

hejsan kokos
    trist med tandvärk, men du är ju för kul somtycker det är roligt att vara hes. Knäppgök!

jag hoppade nästan två timmar igår och red ut en timme.... så jag har lite ont i boris nu känner jag ....
    jag får rida med uppknäppta braller snart
    ha ha ha
    min mage håller på att bli jäääääte stor apropå magar.
    Vem det nu var som skrev om badräkt osv, det finns ju gavidbadräkter att köpa så det kan väl ändå inte vara något problem! Bla La redoute har har jag sett....

• nu är jag fruL

fan jag skriver verkligen som ett arsel....
    hoppas ni fattar ändå

• Lapinette

Brudsommar - det är inte vår släkt utan makens brors frus syster...hi, hi! Som bor i Tyskland. Själva bor de ju liksom lite på gränsen i Strasbourg.

Så har ni bestämt Tranan på torsdag kl 18:30 (om jag läste Frullans meddelande helt rätt)??

• BrudSommar2006

FruL, det är säkert inget problem med gravidbaddräkter/bikini, jag orkade bara aldrig ge mig ut och leta, det blev för jobbigt att gå för fort liksom! Fast just La Redoute funkar i och för sig inte för mig eftersom de har franska storlekar som är en storlek mindre än vanligt så de kommer jag inte i. Nåväl, nog om detta.

Jag kommer gärna med på torsdag om jag får:

Koko
    Mindre
    FruL
    BrudSommar

• Liten med Mindre

Glömde - krya på dig koko! Var rädd om rösten, lek inte för mycket med hesheten. :)

Lapinette - det verkar luta åt Tranan. Vore jätteskoj om du ville dyka upp.

• Liten med Mindre

JAAA - brudsommar blir offentlig också! :) Härligt! Det var länge sen vi sågs.

• nu är jag fruL

kokos:
    jag tycker tvärtom som mindre
    passa på att lek dekadent rockstar nu när du kan låta som du gått på allehanda substanser de senaste hundra åren
    wisky röst måste uttnyttjas

det är något som rör sig i min mage
    eller så är jag super hungrig och har extremas gaser som inte kommer ut

• Liten med Mindre

FruL - jag har tappat rösten helt (knappt väs-styrka), ett antal gånger de senaste åren, så jag håller mig borta från Smokerings-imitationer.

Fast första gången lekte jag nog också endel. Gissa vem som sen inte ens kunde harkla sig veckan före studenten... :?

Svar på tråden När märker man av det?