• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • 4:e Maj

muggles
    Tack, har anvant kalanderna for att dubbelkolla att jag sjalv racknat ratt och korde sen varannan dag forsta AL forra vecka. Det jag har lite svart med att rakna ut ar hur lang min cyckel ar den for tillfaller ar lite oregelbundet. Tack for tipsen om stickorna.

BrudSommar2006
    Ja, vi har precis borjat. Gifter oss om 3 veckor men har borjat lite innan (har inget emot att missa alkoholen etc pa brollopsdagen).

• Lapinette

Om ni ska till mina kvarter och då jag faktiskt inte har något inplanerat på torsdag så kan jag nog inte låta bli.

Koko
    Mindre
    FruL
    BrudSommar
    Lapinette

• _koko_

ååååh, fruLlan, boris säger hej!!! Vad glad jag blir... :) :) :) :) :) :)

Roligt att du kommer brudsommar!! Lappis? :)

Jag tänker göra som frullan säger och utnyttja min whiskyröst! Ska misshandla den så jag får ha kvar den lääänge. :D Synd att det inte finns nån hemma att prata med, sambon är på jobbet och båda katterna ute...
    Får prata med mig själv helt enkelt! :D

• Liten med Mindre

koko - ring och prata med personalen på Tranan då? :)

Den Stockholmare (eller annan som kan) som vill får förresten gärna tipsa om bra restaurang för tjejmiddag på lördag. Funderar på "Den gamle och Havet", men har gärna någora "piggare" ställen på lut om det första är fullt.

• _koko_

Jaaaaa, lappis!!! Vad roligt!!

mindre - ibland är det enkelt att resonera men inte lika enkelt att sätta sitt resonemang i praktiken. Tro mig, jag vet. :)

Och ang rösten fick jag tidigt lära mig "använda magen", och därför anstränger jag aldrig rösten och blir inte heller hes. Så det gäller att passa på! Nu ska jag skråla högt utan magen!! :D :D

• _koko_

mindre - det var inte riktat till det du sa nu senast, hahaha...

• _koko_

Åhh, nu kom kissarna in, ska sjunga lite för dem. :D :D

• BrudSommar2006

Lapinette, vad kul att du också kommer på torsdag!

Själv får jag nog ta taxi eftersom jag inte vaggar fram så fort längre men det ordnar sig. Ser fram emot god mat och trevligt sällskap!

Nej, nu är det ju nästan lunchdags, äntligen.

• mugglesfan

4:e maj: du kan nog räkna med att dricka alkohol på bröllopet om det är i maj i år du ska gifta dig. Är du så nygravid så gör det ingen skada enl BM. Man kan ju ta det lite försiktigare bara...

Åh, jag är så trött idag! Såg sista delen på Tennison-deckaren igår och kom inte i säng förrän kl 00. 7h sömn är alldeles för lite för mig...

• Liten med Mindre

Oj, förstår att du är trött muggles. 7 h räcker inte ens för mig som inte är gravid.

Vi fastnade framför Heroes igår, och körde avsnitt efter avsnitt. Tyckte serien var kass ibörjan, men nu har det tagit sig. Tur att de finns inspelade. *otålig*

Svar på tråden När märker man av det?