• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

muggles - också trött, kom inte hem förrän 0:30 och jag har alltid svårt att gå direkt till sängs när jag varit borta så då börjar jag läsa post/tidningar och är inte ett dugg trött...men idag är jag det.

• _koko_

Lappis - Hahahaha, jag läste lite snabbt och läste porrtidningar... :D :D :D Säger nog mer om mig än om dig...

Jag bokar bord för 8 pers i eftermiddag. Räknar med snartis, cicci och frejis (eller skulle hon vara borta?) också, blir vi färre gör det ju inget. Nån annan som vill förgylla vår kväll? :)

• Moppy

Hej tjejer!
    Här har illamåendet verkligen slagit till med full kraft. Fy f****n vad pissigt jag mår. Ni som slipper detta ska vara glada, kan inte fatta att jag typ längtade efter att vara illmående för att känna symptom.

Tillbaks på jobbet efter påsken, och vill bara hem till sängen...

kram!

• _koko_

Åååh, moppy, men då tror jag verkligen att det kommer att gå bra den här gången!!! Lider med dig men blir ändå glad på nåt sjukt sätt. Kram!

• BrudSommar2006

Moppy, om du tröttnar på illamåendet så boka tid hos din vanliga läkare och be att få Lergigan eller annat lämpligt utskrivet, ingen idé att gå och må illa i onödan när det finns hjälp att få. Själv lät jag det ju vara så länge att jag ätit och druckit för lite och hamnade på Danderyd med dropp. Bättre att skaffa sig tabletter i god tid, det gick fort för mig, bara på någon vecka har jag för mig.

• mugglesfan

Kram Moppy - tycker synd om dig! Förhoppningsvis går det snabbt över!!!

• mugglesfan

Bra tips BrudSommar!

Förresten, hade inte du också problem med rikliga flytningar? Jag har ju använt trosskydd i några veckor nu men jag funderar på om inte trosskydd kan göra att man får svampinfektion lättare - blir ju inte lika luftigt?

• nu är jag fruL

ahhhhhh
    har fått mat
    OCH godis
    det finns en hel jäääävla massa kvar sen påsken här så det är bara att frossa.
    det enda som är dåligt är att jag ligger lite risgt till vad det gäller sockernivåer och diabetesrisk... så jag BORDE inte äta giodis.

men det är ju lättare sagt än gjort när man varit ett godismonster hela ens liv...

NÅJA....

kokos: Sjunga för katterna är bra
    se till at5t du övar på lite rock poser också och att du har något som mick i handen.
    Att göra en strutt ala Mick Jagger brukar också få en att kunna höja nivån lite

Spännande att lappis ska komma
    ihiiiiiii
    nya ansikten fyyyy vad läskigt

Aporpå läskigt så ska jag träffa min chef efter UL i morgon och berätta att jag är gravid
    Ihhhhhh
    känns lite sent efter nästan halva grav...

moppy: jobbigt med illamånede men du ska se attd et är tecknet på att det kommer gå bra den här gången.

Jag har mått prima hela grav och det är såååå skönt!

• _koko_

Hmmm, nån som vet var man kan köpa virke till finsnickerier som privatperson? Jag vill köpa björk och göra en kornisch till vardagsrummet. Skulle kunna köpa hyllplan på norrgavel, men då måste jag skarva...

Hehehe, helt rätt forum, eller hur! :D

• viktualia

_koko_ - välsorterade brädgårdar borde ha det. Och typ Fredells i Sickla skulle jag gissa på... men om jag inte fattat alla hintar fel så bor du i norra StorSthlm.. har ingen koll på sådana ställen i den riktningen...

Men sök på "brädgård" eller liknande på eniro kanske?

Svar på tråden När märker man av det?