Mindre,
gran i skogen? Hm, låter verkligen inte som någopt jag sulle vilja göra såhär års. Är det frivilligt eller snarkar han så mycket din man??? ;)
Tror iallafall att ni kan få till det ifall ni skjuter skarpa skott nu i veckan! det verkar ju som om deflestas gyn säger att det är dagarna innan ÄL som verkligen gäller?! Eller har jag helt fel??
Usch, själv hade jag ett prat med maken igår ang min koll imorgon. Vi diskuterade detta med vilket svar man egentligen skulle vilja få.
Typ vill man att allt ska vara "bara bra, normalt och finemang", en klapp på axeln och ett "det är bara att fortsätta köra på som vanligt!". Eller vill man att de ska "hitta något" som går att "åtgärda"??
För det känns samtidigt som om de säger att allt är bra och normalt och vi kan inte hitta ngt fel, så kommer man ju fortsätta känna sig så här jädrans frustrerad över att det sldrig "blir något"!!!
Hm...
Min superdröm vore om de sa:
"Aha, du saknar lite hormon X men ta nu det här gröna pillret som jag skriver ut åt dig så kommer du bli gravid inom 3 månader".
Hepp! SÅÅÅÅ vill jag ha det!!!!!!! :)
Inga stora fel alltså. Utan bara fel som går att fixa.
Äsch, jag vet inte.
Hoppas bara att de är trevliga på det där stället också. Så man slipper känna sig som en desperat idiot. :?
jaj, vi får väl se.