• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

cicci
    visste vel att jag skulle få lugnande besked från dig

saken är den att jag äääääääääälskar gravadlax... så jag kommer nog äta mängder. men va faaan jag tror inte dte är så farligt jag heller. Så jag kör!

helt otroligt att du väger samma nu som innan
    med mitt snitt på 3 flaskor vin i veckan innan grav skulle man ju trott att jag också skulle gå ner i vikt när jag böev gravid. men jag har tydligen kompenserat det förlorade vinet med annat

• Bröllopstokiig

Frullan: Vi är lite samma skrot och korn du och jag, när det gäller levnadssätt i af

Love you!

Hörrni, nu ska vi ta vår nya Cayenne o brumma ner till min familj. Min lillebror fyller med år idag, 30 bast.... lillemannen har blivit stor!

Massa kramar till er och hoppas ni får det underbart!
    Kör försiktigt alla ni som ska ut på vägarna!

• nu är jag fruL

Love you toooo cicci darling!
    det ska bli så kul att ses igen efter påsk. det var FÖR länge sedan.

ni ska också köra försiktigt. det får inte blir FÖR kul med den nya bilen...

åh vad kul att hämta barnvagnen!

ha det bäst cicci!!!
    jag ser fram emot när vi två får dricka vin ihop igen efter förlossningen!!!! Faaan vad kul vi ska ha då

kör föriktigt och ät mycket lax och annat gott

jag kommer nog få LOV att smaka lite vin också
    ha ha ha
    jag är en riktig påskKÄRRING jag

• sweetstreet

Hej Tjejer,

hinner knappt in på tråden längre. jobbjobbjobbjobb...... Suck!!!!!!

Ville bara snabbt önska er alla en härlig påskledighet!!!!!! :)
    Frejis, jag håller tummarna för att ditt påskägg blir välfyllt i Rom!

Usch, tycker själv synd om mig.... :( Inser at jag kommer att jobba jättemycket nu i påsk. Fick igår (!!) reda på att jag måste göra en poster till en retreat som vi ska ha på torsdag nästa vecka. Bu!!! VILL INTE!!!
    Det är ytterligare timmar av jobb som jag kommer måsta göra nu i påsk. Ovanpå alla de timmar jag redan måste jobba för att sköta om mina celler. Hm! Så det känns inte alls roligt. Blir nog heldagsjobb hela påskhelgen, minst. Plus att jag måste deklarera också! BLÄ!!!!

Jaja, hoppas jag inte förstörde stämningen nu. den avar ju så härligt positiv här inne innan jag kom med detta surinlägg. :o

Men jag längtar verkligen till lite ledighet. Åtminstone på helgerna......
    Det tär verkligen att jobba varenda dag i veckan. Har känt mig supertrött och hängig och gnällig och typ stressad de två senaste veckorna. Lite ur balans. Tanten gör väl sitt till hon också såklart. Men hon har ju bara varit på besök de senaste dagarna.

Kram till er alla nu iallafall!!!!!!! :)

• sweetstreet

Oj! Glömde ju gratta Vickan!!!!!

GRATTIS!!!!!!!! :) :) :)

Hoppas nu att du får en fortsatt underbar dag!

• viktualia

sweetstreet- tack!

och så skickar jag över lite påskledighetskänsla till dig! Heja Sweetan helt enkelt! Klurigt med balans mellan jobb och övrigt liv!

• Storasystern

Nu har väl alla andra gått på påskledigt, det är bara forskarnördarna som är livegna...
    Hur går det Sweet? Posters kan ju faktiskt vara lite kul att pyssla med, men inte under tidspress... :(

Mindre, jag var hos Sophiahemmet på vanlig gyn-undersökning, min man var på HUddinge (remiss från MamaMia) så jag vet tyvärr inget om andrologen.

Glad påsk på er allihopa!

• viktualia

fniss fniss... är det så illa... att det bara är univ-anställda som jobbar.. för jag är ju med i den klubben.. hi hi

• Storasystern

Japp Vickan, välkommen till de livegnas gäng! ;)

• viktualia

fast jag passar mig för att börjar forska på riktigt... DET verkar livsfarligt.. ha ha ha

Så jag är bara forskarhangaround så länge! fniss fniss

Svar på tråden När märker man av det?