lilla söta fröken fräken: Är du intresserad av ett svar på din fråga och inte har någon cash, så palla dig iväg till MVC eller vårdcentral NU idag med en gång och ta ett test. Du kan ju inte sitta och skylla på att det är skärtorsdag. Eller så får du låna en 100-ing av någon och gå o köpa ett test.
Vin kan du dricka och lev som vanligt om du inte kollar av. Jag var dyngrak 4 dagar efter att jag blev gravid (i rad!). Embryot lever av gulekroppen fram till vecka 12 ungefär, sen tar moderkaka o navelsträng etc över, så det är ingen fara alls!
Håller med Fru L, du borde nog fundera på om du ska ha ett barn om du inte har ekonomi ens till ett test!
Hur som...
HEJ MINA TJEJER!
I morse levde Pick'n fan i magen, jag vaknade 05:20 för att den sprattlade loss. Det ser sjukt ut utanpå magen, man ser hur den rör sig från sida till sida utanpå magen, min mage bara dallrar o buktar ut som h*n håller på
Idag får vi vår bil!
Muggles: Det är en Cayenne Turbo! Vrål häftig! Stor som fasen, men nu får vi med oss allt från Golfklubbor, annan packning och barnvagn utan problem. 911 Carreran var lite svår packad.
Kläder, ja du Frullis... jag har inte använt mina mamma-kläder mer än ett par dagar, de är fortfarande förstora! Jag har bara 2 brallor, en skjorta och en kjol, mer kommer det nog inte bli. Känns inte så just nu i af, väntar till det är mer dax för det och magen är så stor. Jag fattar inte hur jag kan ligga på "kurvan" för magar, jag tycker själv att jag är extremt liten, men BM säger att jag är normal! Ja ja....
Jobbar 1h till sen är det påsklov!