• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Jag har alltid tränat i omgångar (spelade fotboll när jag var yngre - då var det träning/match 5 ggr/vecka) men för 4 år sedan började jag på allvar jogga och träna gympa 2-3 ggr/vecka. Jag mår jättebra av det. Jag och maken joggar (joggade) ihop och sprang ofta 8km och pratade om allt som hänt under dagen. Då går 48 min fort!

När jag var lite drömde jag om hund men det är alldeles för bindande för mig - jag som är morgontrött och inte gillar promenader eg Jag är definitivt kattmänniska!!! Har haft katt och drömmer om att kunna skaffa det igen när jag inte bor mitt i stan och inte har superallergiska kompisar (hur nu det sistnämnda ska gå till!). Jag älskar katter och som substitut använder jag grannskapets sällskapliga katter och kelar med dem el tittar på Whiskasreklamen när den kommer på tv

• Frejis

ÄL borde väl komma någon gång under helgen eller nästa vecka, har ingen aning längre, men vi kör varannan dags metod. Om vi orkar så klart ;) Har skippat ÄL stickorna och det är mycket för mig som är testoman.

Timing, det tror jag också på :) den dagen jag ser mitt eget pluss kommer att gå till historien som världens största alkoholfria fest. Hoppas att många plussar här inne och vill komma :)

• mugglesfan

jag har koll på staden Vickan! med hjälp av lite ledtrådar om frullans håla så...

Frejis: grymt bra att de inte hittade fel hos dig! Vad härligt att få komma till Rom, hoppas du får besök i ägget!

• Izzie

Ok! Nu är jag på banan! Det var inte alls den stad jag föreställt mig när jag tänkt på dig!

• Izzie

Skriv upp mig på gästlistan Frejis!

• mugglesfan

Jag kommer garanterat Frejis! Har upptäckt att fester kan vara riktigt kul även utan alkohol Men kommer nog trots det inte fortsätta mitt torra liv när jag har "ploppat"

• Izzie

Muggles - visst mår man bättre av att träna och röra på sig överlag. Jag har legat i hårdträning de senaste åren pga att jag ville ner i vikt inför bröllopet i höstas, och jag mådde bra under den här perioden. Samtidigt var jag trött på att ha haft fokus på det så länge nu. Det tar ändå mycket tid när man dessutom jobbar mycket. Nu har jag dragits med förkylningar och sviktande motivation, så nu känns det urjävligt att ta sig till gymet igen. Är man inne i det går det hur bra som helst, men så fort man gör uppehåll är det döden att komma tillbaka. TROTS att jag vet att jag mår bättre när jag tränar. Vilket koko-resonemang...

• viktualia

Izzie -

Näe och hör och häpna så bor jag i en liten stad 7 mil därifrån... tänk vad kärleken kan göra med en... mitt ursprung är dock Uppsala och jag bott på div andra ställen innan jag hamnade i hålan jag bor i nu..

• Izzie

:D Ja jag har ju oxå flyttat till håla nu när vi köpte vårt hus i december, fast det är inte så dumt. Riktigt trevligt faktiskt!

• Izzie

Håller verkligen tummarna för dig i Rom Frejis! Du får väl be en extra bön på lämpligt ställe :)

Svar på tråden När märker man av det?