Gud, var jag längtar till sommaren nu när ni beskrivit västkusten så målande... Åker alltid dit på somrarna. Tycker det är fantastiskt! Myspys, myspys!
Vickan - vad jobbar du som egentligen??? Du är ju allvetande :) Verkar inte finnas något som du inte redan kan eller åtminstone kan ta reda på! Vem behöver uppslagsverk när man har dig som trådkompis? ;)
Sweet - Jag förstår verkligen hur du känner det. Som jag sagt innan så är nästan alla i min vänskapskrets gravida. Och jag överdriver verkligen inte. Det är så. Jag märker att jag får svårare och svårare att glädjas åt allas plussande till höger och vänster. Jag gläds såklart, men det är inte utan det där hugget efteråt. Fy, när brorsan sambo berättade om deras graviditet när vi möttes på ica för ett litet tag sen, kände jag mig alldeles vimmelkantig i bilen på väg hem. Kunde liksom inte släppa tanken. Jag unnar dem visst dem det, men jag undrar samtidigt när det egentligen ska vara vår tur... SÅ jag förstår precis, och det tror jag vi gör allihop här inne. Stor varm kram till dig!
Cicci - Härligt att ni verkar se förändringen med makens jobb som den möjlighet det är! Jag tror stenhårt på att saker och ting är menade för att hända, och detta innebär förstås att ni kommer få en fantastisk sommar tillsammans och sedan får mannen ett nytt och mycket mer spännande jobb som han kan börja på till hösten. :)
FruLlan - Herregud vad du flänger och far! Ta dig nu lite påskledigt och bara koppla av! Nu har du redan ridit och cyklat upp kvoten på ett tag ;)