Hej på er!
Plusstorka i tråden, det kan jag verkligen hålla med om, men det borde bli fler plus efter påsk eller i maj. Jag tror på det och rent statistiskt borde det väl vara så - alla som inte har plussat kan ju inte vara infertila, det kommer nog plus till alla snart :)
Med alla menar jag inte mig själv, så klart. Har drabbats av en liten vårdepression, misstänker jag, eftersom jag har börjat ifrågasätta om jag verkligen vill/behöver/har tid för barn och om det kommer att fungera. Att jag inte har något jobb för tillfället utan håller på med mina evighetslånga utbildningar bidrar till stämningen, men... egentligen har jag ingen att gnälla över. Tja, gnäller i alla fall och känner mig ledsen. Gravidmagar som man ser ute på stan och gravida tjejkompisar med all glädje och besvär hjälper knappast, men jag är som sagt lite konstig - har frågat mig i stället om jag verkligen vill ha barn och vet inte svaret på det. Naturen (med hjälp av doktorerna i Uppsala) får lösa den gåtan åt mig i stället.
Gjorde kontraströntgen i tisdags, inga fel och fri passage. Den gulliga sköterskan sade att vi skulle försöka nu eftersom många blir gravid efter den "renande" proceduren. Den kändes förresten som kraftig mensvärk, aj! :(
Kom på att tänka om du Muggles någon gång har haft hund? Föreställer mig att du är en hundmänniska, fråga mig inte varför.
Vi åker till Rom imorgon bitti och ska försöka tillverka en påskbebis där. Närmare frälsningen kan man ju inte komma ;) så det kanske funkar.