• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Lappis: HA ha ha ha.....

Frullan som hatar droger oxå!

• nu är jag fruL

grattis cicci
    vad kul!!!!!!!!!!!!!!!!!

åhhhhh vad spännande köpa nytt är alltid kul.
    Ska ni åka bil ner då? eller får ni lov att vänta med körningen till ni kommer hem=?

• nu är jag fruL

lappis
    Ihhhhhh
    nu vet jag inte om jag vågar testa mjölet

vickan jag det var från den sidan som man kunde beställa det....

orkar inte riktigt ringa runt till alla butiker....

• mugglesfan

Lappis: fast ärligt talat - jag plussade efter bröllopsresan och där var det alkohol varje dag utom en tror jag. Mycket spritångor blev det...

Ja denna plustorka är helt otrolig!

Var är Page förresten?

Det verkar svårt det där med teffmjöl... hittar inget jag heller.

• nu är jag fruL

ja oh vad jag längtar till det börjar ramla in pluss från trådstammisarna. Gud vad jag kommer bli glad då!!!!

och förhoppningsvis så dröjer det ju inte så länge nu med tanke på alla som ska kolla sig.

• Bröllopstokiig

Frullan: Vi kör den nya bilen ner i morgon och tar med oss lite säng och barnvagn hem till Stockholm!
    Ska bli kul för maken att få dra en lång-repa med nya bilen, så klart även mig!
    brum brum

Helt otroligt att det inte har kommit fler plus, men jag tror det kommer en massa på en gång snart!

• viktualia

FruLlis - även en internethackare kan gå bet.. och nån svensk tillverkare av teffmjöl hittar jag inte...

• Lapinette

...eller så är infertila hela bunten och får hänge vårt liv att bli alkisar istället.

• mugglesfan

Grattis Cicci - ny bil är alltid kul! Får ni med er barnvagnen tillbaka då?

Hoppas din man hittar ett nytt bättre jobb men det låter ju som att det ska gå...

• mugglesfan

äh, glöm min fråga...

Svar på tråden När märker man av det?