• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • lilla söta fröken fräken

Hej,
    Kan man dricka kaffe under graviditet eller är det farligt? Min mens är 4 dar sen nu..det brukar den aldrig va annars. Men jag har haft menskänningar så det är troligen falsk-larm.

• Lapinette

Tror de flesta som är gravida här på tråden äter precis vad de vill.

• Snart så....

lilla söta fröken fräken,

Ja du kan dricka kaffe men inte hur många koppar som helst på en dag. Max 2-3 koppar/dag.
    Fast jag slutade nästan helt för det var helt enkelt inte gott när jag blev gravid.

• lilla söta fröken fräken

tack så mycket för länken viktulia

• Snart så....

Lappis, jag gillar ju just "min" del av bohuslän dvs Fjällbacka, Smögen mm
    Det är underbar miljö och riktigt västkusten för mig.
    Gå längs bryggorna i Smögen och äta glass i solen, åka på sälsafari, kolla på hällritningar mm finns hur mkt som helst att göra :D

• Lapinette

Snartis - en fråga, vad gör man om det regnar! Hemsk tanke för självfallet ska solen skina över Sverige i sommar.

• Snart så....

hahhaha ja då är det inte lika roligt men det går att göra mkt trots regn.
    Kanske tälta inte är någon hit då? :D hahahah

Nej men vi brukar åka på shoppingturer till småbyar som finns runt om och göra andra små utflykter. Ibland kan det vara otoligt mysigt att sitta under tak på bryggorna och dricka öl/äta räkor i ösregn :D
    Man får göra det roligt om vädret inte vill vara med.

• Storasystern

Hellu!
    Pappersmuffandet har börjat. BIM imorgon - söndag. Fast tror inte att det har funkat denna gång.
    Imorgon ska mannen lämna simmare, så det blev beställnings6 igår! :) Trevligt det med minsann!

Sweet - j-la tanten. Skjut henne! :(

September - i raden av boktips: The Historian av Elisabeth Kostova (om man gillar vampyr-historia!
    Gillade även Labyrinth av Kate Mosse (tror jag). Annars är ju Gyu Gavriel Kay min favoritförfattare, men för att uppskatta hans böcker måste man nog gilla fantasy... A song for Arbonne är klart läsvärd.

• Snart så....

fast jag förknippar nog mer västkusten med sol, havet, bryggor, båtar, fisk, krabbor mm
    Åker man till västkusten ska man bo vid kusten och verkligen få njuta av den miljön, innåt landet är det ju ganska lika som i stockholm. Sen om det är dåligt väder vid kusten så drar nästan det alltid förbi snabbare än innåt landet.
    En midsommarvecka så hade vi strålande sol på tomten (solade hela dagarna) och man såg hur det regnade konstant innåt landet

Svar på tråden När märker man av det?