• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

hej då alla raringar.
    Ha en super skön kväll vad än ni hittar på
    kraaaaaaammmmmmmmm

• Snart så....

ha så mysigt i stallet :)
    pussa lite på hästarna från mig

• Snart så....

När och var ska vi träffas nästa torsdag?
    Tänkte jag skulle pressa chefen lite om mötet nästa vecka.
    Vill ju så gärna träffa er

• nu är jag fruL

ha ha ha såg att jag inte måste gå riiiiiktgt än

så i´m back!

snartis: du får faaan inte vara med en heldag nästa vecka. Säg till chefen att du inte pallar. Han får välja förmiddag eller em. och middag kan du inte!
    för då ska du träffas oss!!!!!

var, när hur????
    mitt förslag är ju som alltid söder
    gissa varför
    när? typ 18 eller ?
    hur? ja rakt upp och ner bara!

• nu är jag fruL

ska definitivt pussa hästar från dig...

• _koko_

Kan vi inte vidga vyerna lite och ta nåt ställe runt st eriksplan? Paus t ex gör grymt goda drinkar! Men vad säger jag, ni får ju inte dricka!! :D

Malaysia på luntmakargatan är rätt trevligt om man kan tänka sig sån mat.

KGB på malmskillnadsgatan är ett annat av mina favvoställen, som jag går till alldeles för sällan...

• nu är jag fruL

jag tycker fortfanade att tandbort6 är ett himla konstigt ord.
    Jag tänker bara på tänderna och munnen och då förstår jag genast att det inte blir så mycket pluss just nu... om alla kör i munnen alltså. DÄR blir inga barn gjorda!

• Snart så....

Frullan, ska prata med chefen om detta imorgon. Vi kommer ha veckomöten ett tag framöver för att stämma av jobbsituationen mm.
    Gullig du är!
    klart jag vill träffa er så ska försöka ordna det :D

Gillar söderförslaget kl 18 :)

• nu är jag fruL

annan stadsdel
    är du tokig kokos

malaysia.... är inte så mycket för thailänskt och "sånt där" men visst det funkar alltid....

KGB låter ju sympatiskt

men jag är på på allt... skulle helt otroligt mycket vilja ha massa drinkar med sprit i... men jag får vel titta på när du dricker kokos

• _koko_

Oj, fruL, det har jag inte tänkt på! Det kanske tål att upprepas: staken ska in i grottan och ingen annanstans!

Har ni förresten hört den fullständigt galna låten 'dunka mig gul och blå'?

Svar på tråden När märker man av det?