• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Sweet, NEEJ inte du oxå usch vad plussen bara har försvunnit

Hmmm MEN borde inte detta vara typ sista mensen för Sweet, Lappis, Mindre mm. Under maj ska ju plussen rasa in!!!

• _koko_

snartis - du använder charm och förlossning i samma mening, hahahahahahahahahahahahahahaha... :D :D :D

Grattis till vanlig förlossning iaf, åh, vad bra!

• Lapinette

Jag hinner med en tant till innan maj!!! Om ca 2 veckor kommer hon som tåget.

• _koko_

Hehe, min kollega kläckte precis ur sig att han planerade att vara pappaledig i början på nästa år (de ska ha barn nu i sommar), men se det går ju inte för då ska JAG vara hemma!!!

Eh, jaha, måste man bli gravid först? Äsch, detaljer... :D

• Snart så....

koko, ja måste ju se det possitivt :D
    Glömde att skriva dig på min plusslista, (du är självskriven i min hjärna) ojoj minst 4 st under maj :D :D

• sweetstreet

Haha Koko!!!! :D :D :D

• _koko_

snartis - tänkte inte ens på det, jag har ju inte mens nu ändå... ;)

och Lapinette - jag ser gärna att du blir fackelbärare om två veckor i stället!
    Som jesus på korset, fast Lapinette på plusset! :D

• sweetstreet

Snartis,

Härligt!!! Låter jättebra att myomet håller sig på mattan tycker jag!

Ang förlossning så har jag två kompisar som säger att förlossningen (bådas då alltså) var helt fantastiska och att det är något de skulle kunnat göra om hur mycket som helst.
    Fast båda hatade däremot att vara gravida...

Hm, lite svårt att fixa en förlossning utan graviditet?? :?

Men det känns ju skönt att höra att iallafall någon tycker att förlossningen var något väldigt positivt. Annars är det lätt att man bara hör skräckhistorier.

• sweetstreet

Nu måste jag och tanten dra! (Ja tyvärr måste hänger hon ju med mig ett par dagar nu)

Ses senare!! :)

• nu är jag fruL

kokos
    jag trodde aldrig jag försökt dälja mitt tyska påbrå.... kanska det är så att jag inte bejakar det tillräckligt...
    och för lite öl är det definitivt!!!!!
    jag får lov att dricka öl i påsk... vill ju mycket hellre ha vin, men alkofritt vin går ju absolut inte att dricka
    så öl får det bli, tycker dock Clausthaler är bättre än jever...

kokos: KLART att du ska vara mammaledig i bröjan av 2008. det har ju vi BESTÄMT!!!! och då blir det så!

snartis skönt att myomet inte växt och att du får vanlig förlossning.

sweetan: faaaan jävla kärring
    men det är skönt att höra att du inte deppar ihop!
    kram iallafall !!!!!

Svar på tråden När märker man av det?