• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

I dag om 2 veckor får vi nycklarna - fattar ni? Vi har väntat sedan juni 2005 på det här!!! Hur kan man bygga så långsamt?!
    Jag är så sugen på att flytta så ni anar inte. Väck från vår opraktiska hyres-3:a med renovering från -97 (blå tapeter i ett rum, terrakotta i nästa, pensionärskakel, ...). Jiiihaaaa!!!

• vårbrud2008

Ingen här ikväll????

• mugglesfan

Jo, jag...
    Har deklarerat och lagt ut annons på min brudklänning på Blocket. Snyft. Men vad ska man ha den till och den tar ju bara plats! Den är så vacker så den borde få en chans till.

Men jag hade nog tänkt kolla på Cityakuten nu... tjingeling

• Lapinette

Deklarerat! Vi har ju köpt en lägenhet och tillråga på allt så är det en oäkta brf. Själv är jag van att deklarera genom att skriva under min namnteckning och sen vänta på att få lite extra cash i juni. Den här gången måsta jag tänka lite...suck!

Sälja brudklänningen....min är skräddarsydd av mamma och själv hoppas jag på att bli bjuden på bal en dag. då tänkte jag be mamma ta bort den via sidenkjollen och lägga in en färgad chiffong istället. Fast den dagen lär väl inte kommma...

• mugglesfan

Lappis: oäkta brf??? VAD är det?

Nä det gick ju inte att kolla på 3:an, de verkar ha ngt satellitproblem...

får fortsätta sortera papper inför flytten, stön!

• Izzie

Mindre - Trist med tanten! Fy vad trött jag är på henne. :(

Vårbrud - I ditt fall får man väl nästa säga grattis till tanten? Det innebär ju ändå att ni är på banan igen! Trevlig är hon ju aldrig, kärringen, men iallafall...

Muggles - Gud va skönt att ni äntligen ska flytta snart! Det är så jobbigt när man vet att man ska flytta och har planerat det under en längre tid. Man lever liksom på "hold" och har inte lust att göra något med sitt nuvarande boende eftersom man vet att det bara är temporärt. Då blir den nuvarande lägenheten tristare och tristare och man längar ännu mer till flytten :) Åtminstone är jag sån. Du kanske har bättre tålamod?

Sweet - Tycker absolut att du förtjänar en ordentlig sovmorgon om du jobbat hela helgen! Du kan gott smita lite tidigare med tycker jag. ;) Längtar så tills vi åker till NYC igen. Det är min favoritstad! Maken har sin syster i USA så vi får väl se om vi tar svängen förbi nästa gång vi hälsar på henne.

Brudsommar - Tycker du gör alldeles rätt i att ligga lite lågt med flytten ett tag. Det är så jäkla jobbigt att flytta och hur man än gör och hur mkt hjälp man än får, så tar det massor på krafterna. Nä, ert hus kommer nog tids nog! :)

• Izzie

Nä nu hoppar jag i säng. Ska till jobbet bustidigt imorgon.
    Kram & gonatt

• Lapinette

muggles - det är när en stor del av föreningens intäkter kommer genom hyra. Tror att det är typ mer än 30 % så får man inte kallaf för äkta brf. Sjukt egentligen tycker då jag för pga detta så måste vi betala skatt för att vi har en slags förmån dvs låg hyra. I år helt ok, nästa också men sen ska det ta bort en slags jämkning vi kan göra och då vips kommer vi få betala typ 20 000 extra i skatt per år...om jag inte har missuppfattat det här. Hoppas på att borgarna kommer på någon ny slags regel så vi slipper det.

Sorry tjejer helt OT och inte ens något roligt ämne. Nu blir det sängen. Ska dra med maken också då det är uppvärmning inför ÄL som borde ligga på torsdag.

• start september

Tjoho!!!

Uppsatsen borta! En sten från mitt hjärta! Nu ska här bara jobbas rejält några dagar så är det sedan resdags!!!

Brudsommar - det finns stödstrumpor som är dom lite tjockare nylonstrumpor. Tunnare än bomull när det är varmt.

Tandläkare: Min bästa är City Tandakut, på Rörstrandsgatan. Borde passa dig Mindre, nära till Sumpan via pendeln? Bara tjejer som jobbar, mysig miljö och bra öppettider. Både maken och jag är frälsta.

Annars jobbar jag på med ÄL-stickor, men kanske hade jag inte ÄL eller så har jag inte ens en cykel än. Larvigt och dyrt att testa, men jag vill gärna veta.

Svar på tråden När märker man av det?