• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Men koko!!!!
    NU ser jag att du är här!!! :)
    DÅ kan jag ju inte försvinna från tråden! :D :D :D

Skjuta upp skjuta upp -vad är det f'nåt?! :?

• sweetstreet

Ja, jag är igång. Eller snarare så försöker jag kanske få igång mig???? :?

Hm, känner mig lite småtrött o seg, mend et brukar hjälpa att hänga lite i tråden och äta frukost och ta det lite lugnt på morgonen innan man rusar till jobbet.

och idag kände jag att jag är värd en sovmorgon och sen ankomst till jobbet eftersom jag jobbat i stort sett hela helgen.

Så då sitter jag här och tjattrar istället. :)

• _koko_

Jag har en kompis som också matar celler, tycker det låter så himla roligt!

• _koko_

Tycker också att du förtjänar sovmorgon, och vi andra förtjänar dina inlägg här! :D

• sweetstreet

Vi satt igårkväll och kollade upp boende på hawaii. Som vanligt är vi ute i sista minuten, eller t o m minuten efter sista minuten...

Men vi hoppas det ska finnas någonstans vi kan bo ändå! Som är okej både prismässigt och standrarmässigt.

Jag vill egentligen skylla på maken för att vi är så sena. men det kasnke inte är så juste?!
    Fast jag VILLE verkligen att vi skulle bokat allt mycket tdigare och att vi även skulle bokat boendet när vi ändå bokade flyget. men då gnölade han så mycket och sa att han tyckte vi borde läsa på mer innan. Jaha, tänkte jag, kanske ne bra idé. Så jag läste på i vår guidebok dagen efter vi bokat resan. Och sedan tjatade jag och tjatade att han skulle läsa, men han gjorde ju aldrig det. Så till slut slutade jag tjata. Tills jag fick lite småpanik och sa att NU MÅSTE DU!!!!! och då läste han och det var för ca 1 vecka sedan. Jaja....
    Jag vet att jg kunde bokat själv, eller varit mer "på" och tjatat på honom ännu mer. men jag orkade bara inte.

Så kan det vara.

Nu är vi iallafall på g med bokningen.
    och det är inte högsäsong när vi reser så jag hoppas det ska gå bra.

• Liten med Mindre

TJONNNNGG! BOINNGG!

*träffar bollen med en rak höger och sen vänster upper cut*

Tack Sweet - sött av dig! Är så trött på allt och alla här på jobbet. Fastän många inte ens sagt ett pip i min riktning.

Ska testa hormoner på onsdag, kolla ögonen för laseroperation imorgon.

Apropå det där med misshandel. När jag dök i min förra torrdräkt så skavde latextätningen på halsen så att jag fick röda skavsår. För att kunna fortsätta dyka så behövde jag duodermplattor - typ compeed fast du klipper till formen själv. Damen på apoteket såg lätt chockad ut när vi i sista stund stormade in för att handla och visade upp min skavda hals.

Hon slappnade av när vi förklarat ärendet bättre. "Jaha - då så. Jag blev lite orolig att det var något annat lite mer... *pionröd*"

Hade inte tänkt på att man kan få skavsår på andra sätt... :D

• sweetstreet

Fast vi isnåg att de första dagarna när vi anöländer är det mycket som är bokat för då har tydligen japanerna sin "industrisemester" och Hawaii är ju deras Mallorca.

Så vi är helt klart beredda på att vi de första dagarna kommer springa på mängder med japaner i grupp med minst 3 kameror var hängande på sina magar! :)

• _koko_

Just det, hawaiiiiiii, åhhh, vad jag också vill åka dit...

Fast just nu var som helst med lite värme - när jag inte svettas fryser jag och det är precis vad jag gör just nu...

• sweetstreet

Moahahahaaa!

Sådana där duodermplattor kanske man skulle haft i sin ungdom när man fick skavsår på något mer "pikanta" ställen!!!!!!! :D :D :D :D :D :D

• sweetstreet

Fast de skavsåren var ju inget man direkt visade upp på apoteket!!!! hahaha!! :)

Svar på tråden När märker man av det?