• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Japaner är ju för roliga!!! Förstår att de måste ta en massa kort när de gör hela europa på en vecka, t ex, de hinner ju inte se något!!

• sweetstreet

Japp det ska bli sååååå härligt med semester! :)

Och vi har ändå valt de två öarna som är minst exploaterade. Så jag hoppas vi slipper alltför många amerikanska turister. För de är ju gärna på typ Maui eller Oahu har jag förstårr. Gärna på ngt gldigt resort med golfbana.... ;)

Men lite japaner får man väl stå ut med i början. De lär ändå resa tillbaks på söndagen (vi kommer en fredag) så det ska nog gå bra.

• Storasystern

Koko, vad jag blir impad av din trädgårdsiver. Jag har lyckts få någon annan att klippa äppelträden så jag har också äppelpåskris. Mina blommar redan så det känns lite knasigt att sätta fjädrar och pynt i det!

Sweet jag ska vara i Maine den 12/8 - 17/8 så innan eller efter. Sen beror det på om mannen min vill komma över pölen och semestra lite med mig och i så fall när...
    Ha det så kul med Japanerna på Hawaii!!! jag ska slåss med ett par miljoner jag med, fast i Japan! :) Vi har precis fått hit en kille från labbet jag brukar vara i. Han ska jobba här ett par månader. Han verkar lite jet-laggad! :)

• Storasystern

Förresten Sweet - när åker ni?

• sweetstreet

Ja på tal om japaner så var vi emd om en lite lusitg grej häromdagen!
    Vi hade beställt hem sushi från en av våra favoritställen här och när delivery-killen kom med maten så visaee sig att han knappt kunde engelska. Insåg jag efter typ 3 sekunder.
    När jag öppnade dörren sa han:
    "Happy new year, Long time no see, Good luck..."
    Plus ännu fler liknande uttryck som jag inte ens minns. Allt i en enda lång harang efter varandra.
    och så bugade han type 5 gånger efter att han lämnat över maten.

Han var såååå sööööööt!!!!

Men oj vad vi skrattade när han gått. Happy new year, long time no see....! :) :) :)

Vi gav honom iallafall mycket dricks för det tyckte vi kändes bra! :)

• Liten med Mindre

Å så skönt med resa!

Men vi har suttit och funderat över semester till sommaren, och kommit fram till att vi båda vill ha långsemester i Sverige för en gångs skull. Så - om vi får blir det 4 veckor blå-gult, och inte i Stockholm. :)

Tycker banne mig min mage kan bestämma sig för att bli gravid nu när vi ändå inte ska resa till Långtbortistan. Men det är väl där skon klämmer säkert.

Fast jag ska försöka med tricket att kolla operation först.

• sweetstreet

Skoj Syrran!!!

Tror inte vi har ngt bokat i augusti. har tänkt åka till Sverige men tror inte det kommer bli förrän i början av september eller så. Eller möjligtvis i slutet av augusti. Men det vore verklgien superkul om vi kunde ses när du ändå är på denna sidan Atlanten! Och NYC är defintivt värt ett besök!!!! Du får övertala din man! :) Hade kompisar här förra veckan som kom en långhelg. Det går ju också bra eftersom det ändå inte är så jättelångt, så jetlaggen är ok. Tycker det är värst åt andra hållet. Alltså härifrån till Sverige.

Vi åker i början av maj.

• Liten med Mindre

Nu har mensvärken börjat komma mer. :( Tur att jag får gå hem snart. Lägga värmedyna på magen ska bli gött.

• sweetstreet

Mindre, vem vet?! Om inte förr så kasnke magen plötsligt blir bebodd under en långsemester i Sverige??????

Fast självklart hoppas jag ju att du får en liten resident (säger man så????) innan dess! :)

Svar på tråden När märker man av det?