• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Usch nä Mindre. Visst är det orättvist!!!!!!! Inte nog med att man måste blöda som en stucken gris varje månad, man ska ha ONT också!!!!
    Ibland tycker jag livet suger!

Hoppas du kan lämna jobbet snart iallafall och åka hem och bli lite ompysslad!

Skickar värmekramar som du kan linda om magen redan nu!

• sweetstreet

Koko!!!!

Vadå!!!! Fick inte alla skavsår på ettt visst ställe i sin ungdom (eller kasnke fortfarande?) :o

Usch ibland var det så illa att det gjorde skitont att gå. För att inte tala om att cykla!!!!!

Tja för hög frekvens av även roliga och njutbara saker KAn ge upphov till mindre sköna upplevelser..... (Socialstyrelsen informerar). ;) :D :D :D

• Storasystern

Tur att du är vår länk till socialstyrelsen Sweet! :)
    Jag har f.ö. varit i NYC två gånger förut, men det är alltid trevligt att få shoppa loss lite! Annars får jag shoppa loss i Boston istället!

Nu ska jag till frissan och göra mig av med slitna toppar och lite till!
    Trevlig eftermiddag och kväll på er! :)

• Liten med Mindre

Ha det så skönt Storasystern!

Luska fram lite trender i färger och slingor åt mig. Ska slinga nytt på onsdag. :) Vårfint!

• _koko_

Ahaaaa, där ringde det en klocka - cykla efter sex var inte alltid skönt på den tiden... :D :D

Och ja, det ÄR underbart med trädgård!!!

storasystern - gillar inte pynt i påskriset, så för min del är det bara positivt att vara utan. :)
    Spritter i hela kroppen den här tiden på året och sen är det så roligt att få skörda sitt eget odlade, så det är ganska lätt att motivera sig.

• Liten med Mindre

Sweet - har nog (tyvärr), mest fått den typen av skavsår från cykling med dålig teknik.

Kan det ha berott på att er teknik var dålig i början? :? Eller bara utnötning? ;)

• Liten med Mindre

Det kliar i mina gröna fingrar också. Men samtidigt lockar det inte att bångla med stora jordpåsar och torra balkonglådor. Tur att det inte är dags ännu.

Nöjer mig med att slänga ut sånt jag sparat för länge.

• _koko_

äsch, mindre, du har nog förträngt det bara, precis som jag hade. :D ;)

Och jag har definitivt inga gröna fingrar, jag bara chansar lite och ibland blir det bra, ibland inte. Tycker dock att det mesta är enklare än man tror att odla!

• sweetstreet

Mindre,

nja det var nog dessvärre inget fel på tekniken.... :? :? :?

Balkonglådor.... suckar....'
    Saknar min balkong även om den var pytteliten. Men jag fick åtminstone utlopp för det mesta av min planteringsiver där!! :) tomatplantor, ärtplantor, mangold, spenat, jordgubbar, blommor av alla de slag....

ojojoj, borde nog skriva ut en bild och sätta upp vid mit srkivbord på jobbet. Att titta på när man tycker det är lite väl myckt hus, vägar, bilar....

• sweetstreet

Javisst koko!

Det är ju inte särskilt svårt alls egentligen. Och det finns ju inget godare än att gå och plocka o äta av sina egenodlade saker!!! :)

Svar på tråden När märker man av det?