• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Undrar hur det går för Moppy - antagligen bra eftersom man inte hör ngt.

Japp, ska bli underbart att flytta. Kan knappt vänta så igår packade jag 2 kartonger till. Nu är det inte mkt kvar jag kan packa för resten behöver vi liksom

Min bebbe har hållit sig väldigt lugn i magen den senaste veckan, för 2 veckor sedan i Åre var det fullt liv i kistan. Jag hoppas det inte är ngt som man ska oroa sig för... Jag försöker tänka att den bara behöver ta igen sig lite - men så mkt som Snartis håller den def inte igång. Hoppas den inte är allmänt långsam och efterbliven Får verkligen kämpa med mig själv för att sluta oroa mig!

• nu är jag fruL

själv har jag bara dansat på olika klubbar på nätterna... och där fungerade kängor alldeles utmärkt!

jag kom på häromdagen att jag tycker såååå enormt synd om alla ungdomar.
    Dels för att det inte verkar finnas så mycket ställen för folk som tillhör olika sub kulturer. Stockholms nöjesliv verkar vara helt totalt inriktat på mainstream pop och disco eller vad faan det är som spelas på alla trista inneställen.
    Tillhör man andra kulturer är det sämre.
    På min tid så fanns det mer, framförallt olika svartklubbar

Dessutom så stänger ju allt som finns klockan tre
    hereguuuuud det var ju runt den tiden man brukade komma loss som bäst. det är ju absolut för tidigt för att gå hem.

Alltså missförstå mig inte nu. IDAG skulle jag absolut inte vilja eller orka härja runt som man gjorde. Men jag tycker synd om alla som är i den fas nu som man själv var då man var ute till 5 jämt och senare om det var svartklubb.
    Stackars barn....

oj vilket tantigt inlägg
    undrar just hur mycket av det här jag komemr komma ihåg när Boris börjar gå ut. DÅ kommer jag nog tycka att det är jäte bra att ungdomarna går hem vid tre

• nu är jag fruL

mugglan: jag tror inte att du behöver oroa dig för bebben. Klart att den rörde sig mer i Åre eftersom DU rörde dig mer. Jag menar den kanske protesterade då mot överansträngning. Nu när den har det lugnare och bättre behöver den ju inte klaga...
    Så det är nog inget att oroa sig för. Den rör vel sig ibland va?

men jag kan förstå hur du käner. Jag känner ju inte ett smack av boris. Inga sparkar, inget illamående ingenting. Hade det inte varit för att magen och brösten växt och att jag kan få lite ont i ligament så skulle jag inte veta alls att jag är gravid.

Ibland får jag för mig att borren har dött bara för att jag inte känner någonting.
    men man kan inte tänka så.
    man får vel vara glad att man mår bra.
    och det där emd om barnet har några fel och är lugn för att det är efterblivet eller så... ja tyvvär är det ju inget man kan göra åt.
    Det som är det är, man får ta den smällen sen om det skulle komma.

så försök att inte oroa dig. Jag lovar att allt är bra med lillen. Skulle du oroa dig för mycket, ja då tycker jag du ska ringa BM och be om en koll. Men jag tror att allt är lugnt och du kommer nog få mer sparkar än vad du vill ha ska du se.

• nu är jag fruL

jag saknar cicci föresten

• _koko_

fruLlan - är du säker på att det itne finns alternativ idag??? Jag tror att du inte har koll bara, det finns säkert massor med svartklubbar och annat roligt även för dagens ungdomar.'

HA, "dagens ungdomar"

:D :D :D

Hej förresten, försöker jobba idag, sista dan före påsk. Åååååh, vad jag hoppas att det går bra med tanden i morgon så jag får njuta av att vara ledig lite också...

muggles - ta ett djupt andetag och var glad för att h*n inte stångar andan ur dig redan, snartis har det rätt tufft ibland. :)

Saknar också cicci!

Snartis o fruL - ska vi shoppa på gina tricot innan träffen nästa torsdag? Tänkte att det kan vara lagom att börja med en butik. ;)

• mugglesfan

jag saknar också Cicci, och Nenne.

jo den rör sig ibland men jag tycker det känns svagare och mer sällan än förut. Men jag försöker tänka precis som du skriver att den nog har en lugnare period. Och att man får ta problemen när de kommer men man är ju en orolig själ. Men det är övning i mental styrka att tvinga sig att sluta oroa sig

Hungrig!

• mugglesfan

Jag köpte en del skitbra toppar (för ngn med lite putande mage är vårens a-linjeformade mode toppen!) på Gina Tricot!

• mugglesfan

Jag tror också att det finns mängder med svartklubbar och ställen för subkulturer fast man inte känner till dem längre. Det sprids väl med mun-mot-mun-metoden (el på Lunarstorm? )

Enda gången jag känner mig gammal är när jag går ut på nattklubb/disco nu för tiden. Jag tänker aldrig på att jag är 36 men när jag kommer ut och ser alla 23-åringar, så fattar man... När jag själv var 23 så förstod jag inte varför vissa klubbar hade 30-års gräns - "alla som är 30 har väl familj och sitter hemma vid bingolotto" tänkte jag... HA! Gjorde jag inte direkt vid 30... Då var jag nybliven singel efter ett 8-års förhållande och ute och partade massor.

• _koko_

Ja, modet är verkligen superbra den här våren, och gina tricot är ju skitbilligt (bra när man kanske inte kan ha kläderna så länge)!! Jag tycker det är sååå kul att förbrylla mina kollegor med stora döljande topar. :D

Jaaa, nenne, söta nenne, det var såå roligt att träffa henne! hoppas du smygläser ibland fortfarande.

Svar på tråden När märker man av det?