• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Lapinette på plusset kan meddela att vi inte tar så hårt på plus denna månad dvs vi ligger i träningsläger inför maj och sommarens maratonlopp.

• _koko_

fruLlis - Har inte provat Clausthaler, ska komma ihåg det.

lappis - låter bra, ibland behöver man lite paus från tandborstsexet. ;)

sweet - de måste vara galna och självplågare. ;)

SKIT, min frisör var inte alls tillbaka, och de hade inte lyckats meddela mig heller, bara ren flax att jag fick reda på det i förväg! :[ :[ Så nu ska jag inte klippa mig i eftermiddag längre. FAN!

• nu är jag fruL

kokosen
    jag tyckte du var fin ihåret och inte behöver klippa dig

nu ringde precis en hästägare och undrade om jag kan rida ikväll...
    jag har ju redan en lektion inbokad frågan är om jag ska rida den hästen då elelr om jag verkligen orkar med att rida två pass på raken...
    vet inte rktigt vad boris tycker om två timmar på en hästrygg...

• Bröllopstokiig

Halloj tjejer!!!!!!!

Tillbaka från Budapest....
    Så där kul, ensam gravid tjej som dessutom är genomförkyld (fortfarande) med en hög skrälliga karlar som bara ville festa...
    I say no more... skönt att vara hemma efter alla resor...

Här händer det grejer... min man har fått sparken som VD o nu kan han vara hemma med mig och bebisen hela sommaren
    I o för sig lite trist att han inte kom överens med styrelsen i tyskland o fick gå, men samtidigt en lättnad för han har haft det jobbigt... Min gravhormoner gjorde nog att jag blev mer ledsen än han... hur som, det leder säkert till något gott i slutändan.

OJ ojojo massa tant-besök, jätte trist, jag som hoppades så att det skulle bli massa plus denna månaden!

Härligt med UL snartis! 150 slag, det var ganska högt. Tror du kommer få en tjej
    Pick'n har legat på 140 ,138 o sist 127.

Jag har bara skummat igenom lite här nu efter lunch, och hinner inte kommentera så mycket, har en del att jobba igen... MEN jag vill med på torsdag nästa vecka!
    Det blir inget Dubai nu, utan vi drar ner till svärisar och föräldrar i Blekinge över påsken i stället och tar en ev resa igen i maj innan Pick'n är så stor så mamma inte får flyga längre...

I dag har vi bestämmt oss för ny bil med Hoppas vi får den till torsdag så vi kan plocka med oss barnvagnen upp till sthlm från Blekinge...

PUSS på er alla godingar

• BrudSommar2006

Snart så, vad bra att det inte verkar vara några problem inför förlossningen!

Lapinette, när kommer provsvaren? När ska mannen testa sig eller har han gjort det redan?

• Lapinette

koko - vi struntar inte i sexet!!! Kör på med vår varannan dags metod och maken är sååå nöjd. Men struntar i Bisolvon, att avstå från alkohol och allt annat trams.

Cissi - har han något nytt på g eller ett himla bra avgångsvederlag (förmodligen då han var vd). Skönt att ha en sommar tillsammans! Minns inte när jag hade ett långt sommarlov senast...måste vara typ när jag var 13 eller 14 år gammal.

• Lapinette

Brudsommar - mannen hade tänkt att gå i fredags men hade så mycket på jobbet att det sket sig. Denna vecka kan han inte gå då vi satsar på ÄL så nästa vecka blir det nog. Huvudsaken var att han var där senast 2 veckor innan mötet som är inplanerat den 7 maj. Såå....han ska till Sophia den 7 maj och jag till min gyn den 3 maj.

• BrudSommar2006

Har ni läst tråden om dansande björnar? Helt otroligt, dels att tråden startades och dels den vändning den tagit. Var tvungen att läsa igenom hela!

• nu är jag fruL

hääääääääääj cicci
    vi har saknat dig!!!!!!

Trist med makens jobb!
    Men min erfarenhet är att folk med VD bakgrund snabbt får nya jobb pga av att de är eftersökta. Skönt också att du kan låta så positiv över det!
    Hopas att han får något bättre snart. men åhhhhhh vad mysigt om ni får lite tid tillsammans hemma när bebisen kommer!

funderar på att dra till stallet nu och faktiskt rida två pass....

• BrudSommar2006

Aha, så ni får båda era provsvar i maj, så spännande! Det är ju alldeles snart ju, fast hoppas att det händer något ännu mera spännande efter ÄL så att ni kan avboka era besök...

Svar på tråden När märker man av det?