Halloj tjejer!!!!!!!
Tillbaka från Budapest....
Så där kul, ensam gravid tjej som dessutom är genomförkyld (fortfarande) med en hög skrälliga karlar som bara ville festa...
I say no more... skönt att vara hemma efter alla resor...
Här händer det grejer... min man har fått sparken som VD o nu kan han vara hemma med mig och bebisen hela sommaren
I o för sig lite trist att han inte kom överens med styrelsen i tyskland o fick gå, men samtidigt en lättnad för han har haft det jobbigt... Min gravhormoner gjorde nog att jag blev mer ledsen än han... hur som, det leder säkert till något gott i slutändan.
OJ ojojo massa tant-besök, jätte trist, jag som hoppades så att det skulle bli massa plus denna månaden!
Härligt med UL snartis! 150 slag, det var ganska högt. Tror du kommer få en tjej
Pick'n har legat på 140 ,138 o sist 127.
Jag har bara skummat igenom lite här nu efter lunch, och hinner inte kommentera så mycket, har en del att jobba igen... MEN jag vill med på torsdag nästa vecka!
Det blir inget Dubai nu, utan vi drar ner till svärisar och föräldrar i Blekinge över påsken i stället och tar en ev resa igen i maj innan Pick'n är så stor så mamma inte får flyga längre...
I dag har vi bestämmt oss för ny bil med
Hoppas vi får den till torsdag så vi kan plocka med oss barnvagnen upp till sthlm från Blekinge...
PUSS på er alla godingar