• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Jag tror också att provsvaren kommer att ge fler plus nu här under våren! Eller blir det framåt sommaren kanske innan alla prover tagits och svar kommit. Hoppas att man kommer kunna titta in här medan man är hemma sedan, det verkar ju vara körigt för AM. Men någon gång måste hon väl sova så att jag får chansen att gå in här och se hur det går!

• Snart så....

tjoho,

Här var det lugnt??
    Själv har jag bråkat hela fm med min nya bärbara grrr... men nu verkar allt fungera.

Pratat med chefen idag och det blir ett kortare möte nästa torsdag så kan äta med er på kvällen :D

Jiiippiii nu är det bara en timme kvar sen är det dags för ledighet i flera dagar :D

• Snart så....

Lappis: Camilla Läckberg böckerna utspelar sig på mitt land :D
    Jag har inte läst någon av dem men just nu spelas filmen in i Fjällbacka, så det är full rulle där nere.
    Riktigt kul att få se den filmen och känna igen sig. Allt hon beskriver är sant, gator, hus mm :D

• Lapinette

Snartis - även morden?!!! Lite väl OT men då kanske du kan tipsa mig vad vi ska göra på Västkusten i sommar? Har funderingar på att ha vår första semester i Sverige och då besöka Dalsland, Bohuslän och Halland.

• Lapinette

Beträffande nästa torsdag, vad har ni bestämt? När och var...så får vi se om jag vågar mig förbi.

• Snart så....

Hahahah nääää inte morden men omgivningbeskrivningarna osv :D

Dalsland och bohuslän kan jag men inte halland.
    Vi är ju mest på "landet" men det finns massa härliga saker att se. Vad är ni ute efter?
    sola och bada eller se massa saker?

• viktualia

Lapinette - Dalsland är en favorit i min värld! Så här kommer några tankar om denna vackra del av Sverige:

Paddla på Dalslands kanal är en njutning! Sjön Råvarpen är min riktiga favorit, och den ingår i kanalsystemet. Där finns det hällristningar att titta på i Tisselskog/Högbyn.

Vill man åka tåg med häftig utsikt så går det ett tåg mellan Bengtsfors och Mellerud som heter Dal Västra Värmlands Järnväg. Den passerar bland annat ÖVER akvedukten i Håverud...

oooops.. jag ska nog bli turistguide i nästa liv... jag tar paus här...

• Lapinette

Tusen tack vickan gällande Dalslandstipsen.

Snartis - normalt när vi är på semester så gillar vi att ägna halva dagen åt någon utflyk och den andra halvan till att ligga och slöa någonstans. Vi föredrar att se vacker natur framför museum.

• BrudSommar2006

Den här sommaren tror jag att vi ska vara på landstället på Öland bara om vi vågar oss hemifrån eftersom allt kommer att vara en sådan stor omställning för oss men nästa sommar funderar vi också på Sverigesemester. Vi har funderat på antingen västkusten eller Gotland. Jag har egentligen sett ganska lite av Sverige.

Jag kanske också orkar ta mig in till stan på torsdag kväll beroende på vad ni bestämmer?

Svar på tråden När märker man av det?