• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Frullan - verkar som vi har samma smak (när det gäller vin). Vi drar ju till Frankrike så vinet kommer inte att gå åt i helgen. Garanterat blir det tillräckligt med vin och champagne ändå.

• Lapinette

Frullan - här jobbar de t o m halvdag idag. Folk har börjat lämna kontoret efter vår påsklunch och vi är nog knappt hälften av oss som kommer imorgon. Motivation, vad är det för något??

• Bröllopstokiig

Tjingeling!

Jag har inte halvdag, men jag tänker ta det i morgon i allafall....

Ag nästa vecka, de har Ciao Ciao på Odenplan med, men jag kan tänka mig vad som faktiskt, det väsentliga är ju att vi ses!

• Lapinette

Bör nog boka bord om det blir Ciao Ciao, det är alltid knökfullt när jag går förbi där oavsett om det är en tisdag eller fredag kväll.

• Lapinette

Det finns även ett tapas ställe som är ganska så nyöppnat men bort åt mitt håll, St Eriksplan. Caliente heter det....jag menar om man nu gillar småplock.

• Liten med Mindre

Jag jobbar heldag. :)

Och vad gäller bikinifiguren så kan vi väl översätta det till - "fortsätta komma i kläderna och gärna göra dem lite lösare- figuren".

Och så var det prickarna i ansiktet då. Min taktik att låta bli allt inklusive krämer blev för obehaglig, så jag började lite försiktigt med rengöring och fukt igår igen. Händerna och ansiktet är som fnasiga spånskivor, eller vad som nu kan vara fnasigt.

Nu måste jag springa till frisören. :) Ska bli kul. Hoppas på någon fin färg på slingor och annat.

Tjing!

• Liten med Mindre

Det enda som får göra att jag inte kommer i kläderna är en klädsam eller oklädsam gravid-mage. Men en sån får jag ju desvärre inte över Påsk i alla fall. :(

KRAM!

• nu är jag fruL

nej mindre
    jag har en fråga till dig stanna!!!!!

• nu är jag fruL

kanske vet även någon annan
    vet nån var man kan hitta Teffmjöl i stockholm!!!!
    Jag har letat på nätet men hittar INGENTING!!!!!
    bara en sida där man kan beställa det. men jag vill köpa nu!

var kan man hitta det?
    Mindre du brukar veta allt sånt här...

• Lapinette

jag hoppas mindre hinner läsa din fråga för jag säger bara - vad sjutton är teffmjöl?!!

Svar på tråden När märker man av det?