• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

...och snorta teffmjöl

• mugglesfan

nä om man skulle ta och städa sitt skrivbord - min chef tog en bild med sin kamera förut för han tyckte det såg så skojigt ut med alla sladdar, hårdvaror och datorer som ajg har kopplat ihop i ett stort trassel för senaste veckans tester. Trådlösa samhället - när infinner det sig???

Mannen ligger efter i sin tidbank och eftersom vi samåker måste jag jobba en timme till - har verkligen ingen lust!

• Lapinette

När slutar folk egentligen om dagarna?!!! Är det bara jag som åtminstone jobber till 17:00? Själv ser jag fram emot den enda ej uppbokade kvällen denna vecka. Tänkte promenera hem genom stan.

• Snart så....

tjoho
    Skönt, sovit i 2 timmar och nu ska jag packa lite finglas :)

Muggles, du var betydligt mkt bättre på att beskriva ställen på västkusten hahhaha
    själv är jag lite bortskämd med att ha havstomt+båt så har det bästa enkelt serverat för mig.

Lappis, hällritningarna i Tanum är jättekända runt om i europa så det kan vara värt ett besök.
    Sen finns ju Noarks Ark om ni gillar djur, de visar massa typiska skandivaniska raser samt raser som håller på att dö ut.
    Smögen, kan hålla med Muggles lite men har man inte sett det så kan det vara värt ett besök.
    Det finns flera olika båtturer från både Fjällbacka & Grebbestad som kan vara värda att kolla upp. Sälsafari, fiska krabbor mm
    Sen bara att åka genom dalsland upp mot Norges gräns kan vara häftigt. Väldigt sligriga vägar med underbara utsikter, lite likt norska fjordarna :)

• Snart så....

cicci, härligt med ny bil :) blir lite svårt att få plats med barnvagnen i poschen :D

Ärså dålig på ställen så välj ni så blir det säkert bra. Är bara inte överförtjust i "konstig" mat

• viktualia

Fniss fniss.. präktiga Vickan kan inte låta bli att hoppa in igen... nån skrev att mjöl gjort av gräs kan man köpa på plattan - heroin...

....men Heroin kommer faktiskt från Vallmo och inget annat.. och det var ju inte vallmofrö som Frullis letade efter utan teffkeffpeffmjöl....

*fniss fniss*

*vickan springer tillbaka till partytråden och tar några drinkar till*

• Snart så....

näää om man skulle ta och börja packa lite glas, tur att jag kan norpa hem bubbelplast från jobbet.

Ujuju får inte glömma att shoppa massa godis idag, imorgon kommer väl alla husets ungar och ska vara påskkärringar? sen måste jag ju lillebror påskägg

• Bröllopstokiig

Hej snartis!

Ja i den modellen vi har nu får man ju knappt rum själv Vi har köpt en ny Porsche, men jeep modellen... så helt släppt det bilmärket har vi inte (tror inte min make kommer klara det någonsin).
    Skönt med lite sömn! Jag har blivit ganska seg nu, är jämt trött och hängig! Men men, det hör ju till.... man har ju ökat i blodvolym o annat som tröttar så klart.

Mig spelar det heller inte någon roll vart vi går. Jag vill bara träffa er tolkfior

Ha en skön kväll tjejer, nu ska jag ta mig hemmåt!
    Lycka till med packningen Snarits!

Jag måste tillägga att jag älskar Marstrand på västkusten, vi var där som turister en sväng förra året. Världens sötaste ö!

kram

• Snart så....

tänk om man skulle sig hemifrån imorgon kväll så man slipper husets ungar?? hmmmm det är en sak jag verkligen kan göra bara för att

• Lapinette

Vallmo och gräs...är väl nästan samma sak?! Är inte så hemma på droger.

Svar på tråden När märker man av det?