• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Jo han har VD lön ända fram till hösten, och alla förmåner kvar.... så det går inte någon nöd på honom... sen har flera redan kontaktat honom efter att det kom ut i pressen i fredags att han avgått, så han lär få nytt jobb inom ett tag.
    Sen är det mentalt jobbigt för oss båda, han med all sin personlal etc, känns lite tomt liksom... men vi får se positivt på det och hoppas att det kommer ngt gott ur det hela!

Just ja lappis, ni kör ju på nu med testandet snart. Maj, det är bara 4 veckor dit...

Dansande Björnar???? Det lät som ett mindre intressant ämne

• BrudSommar2006

Vickan, ja jag kan inte sluta läsa den nu! Helt galet men jag kan ändå inte låta bli!

• nu är jag fruL

cicci: det låter ju som det kommer gå bra alltihopa. Jag tror som sagt att han har ett nytt jobb i ett nafs. Men jag förstår att det finns jobbiga bitar.

dansande björnar
    har inte läst tråden tänker inte slösa tid på den.
    Bara rubriken säger ju att den kommer spåra ur. Jag är emot djurplågeri vilket det där är. Varför beblanda sig med såna idioter?

åhhhhh maj kommer bli såååå spännande i den här tråden.
    så myckt kommer hända!

• _koko_

Cicci - oj, vilken turbulens!! Inget roligt när sånt händer, men det låter som att det kommer en massa gott ur det ändå! Och de verkade ju inte vara världens bästa arbetsgivare de där tyskarna heller tycker jag.
    Åsså betyder det ju att du är hemma nästa torsdag, vilket jag gillar! :D

• nu är jag fruL

åhhhhh vad jag är hungrig nu IGEN!!!!
    fisk är attans gott men man kan ju konstatera att man står sig bättre på rotmos och fläsklägg. Som för övrigt är en av minna favvorätter...

Näe ni kära raingar nu ska jag ta och stänga ner snart. Stallet hägrar. Det blri dock bara en timmes ridning, tror inte boris pallar mer. Själv är jag ju så enormt vältränad och skulle orka... men man ska vel börja tänka på honom så man vänjer sig

• _koko_

Lapinette - nej, inte strunta i sexet, bara TANDBORSTsexet! :)

• Snart så....

Heeeeeeej cicci!
    Saknat dig här, roligt att du är tillbaka :)
    Skönt att ha maken hemma hela sommaren och han kommer säkert få nytt jobb ganska omgående.

Frullan: rida dubbelt? hmmm kolla så att du orkar, när det är lektion så brukar det vara jobbigare än "vanligt"

• nu är jag fruL

Just det det glömde jag ju!!! kul att du kan vara med nästa tordag cicci! det ska bli kul att se din enoooorma mage
    ha ha ha din lilla sparris

• nu är jag fruL

hi hi snartis
    jag hann före
    det blir bara ett pass, insåg själv att det hade blivit för mycket annars.
    puuuuuuuuuuuuuuuussss

Svar på tråden När märker man av det?