• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

tjo, nu måste jobba den lilla stunden som är kvar.
    Frullan & Koko vi ses kl 12 på medis, ska vi säga utanför SF?

• nu är jag fruL

jag har JOBBAT en stund
    det ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag skulle ju ha jobbat i helgen.... MEN det blev inte så...
    jag kunde inte bara förmå mig till det.
    får velö jobba i påsk istället.. suck

men jag har bara 5 månader kvar att jobba så det är okej när man tänker så.

Lunch blir opåpen 12 på medis... men vart där? utanför söderhallarna? trappen där?
    vad sägs.

Trevligt trevligt.

frejan: helt ärligt skit samma om det gör ont bara ni kan lösa problemen. helt ärligt så känner jag så. det får göra ont bara det kan hjälpa en att nå sina mål, som i det här fallet, att bli gravid.
    men så klart önskar man ju att det INTE gör ont!

• _koko_

Utanför SF blir perfekt! Hahaha, snartis, jag frågade vilken uppgång för att jag i mitt huvud hade föreslagit att vi skulle ses vid en uppgång...

Ses snart!

• nu är jag fruL

hi hi snartis
    ditt kom samtidigt

• nu är jag fruL

SF låter topp!

fruG: trevligt att du glider in i mockisarna..
    en fråga bara. om de är gjorda av tysk förhud... börjar dom inet lukta hemskt efter ett tag

eller är det därför du håller till i vassen för att de ska sköljas av i vattnet och inte lukta

• _koko_

frejis - ja, det är snart, jättesnart faktiskt. Tänk att det gått så fort!!!
    Säger som fruLlan - det får vara värt lite smärta!

Apropå smärta och tandläkare ska jag dra en visdomstand ur underkäken på onsdag, så det är JÄTTESYND om mig!!! :(

FruLlan - du gjorde helt rätt som inte jobbade, den här helgen var alldeles för fin för att sitta framför en dator!!

• nu är jag fruL

tack kokos
    nu känns det bättre! hade lite dåligt samvete att jag sket i jobbet... men när du säger så så känns det bra

jag är huuuungrig

• Snart så....

Är oxå hungrig

koko: uja det är inte roligt, har redan dragit ut alla mina 4. så skönt att vara väck dem

• Frejis

AJ, Koko, en HEL visdomstand, jag lider med dig :( hoppas att det iaf går fort.

Har också en historia att berätta. Min enda visdomstand gick inte att få bort så kirurgen sydde igen efter att ha hållit på i 1,5 timme. Fyra år senare fick jag frukstansvärt huvudvärk som inte vill ge med sig - det var visdomstanden som kom upp. Frisk *peppar peppar* och hel.

Mokasinerna börjar nog stinka efter ett tag... särskilt när det är så varmt och skönt ute ;)

• _koko_

fruL - ingen orsak. :D

frejis - det är det jag fasar för, att tandläkaren ska hålla på jättelänge och att jag till slut får åka till akuten och operera bort den för att hon inte lyckats få ut den... Men jag ska dit före och få lugnande, så det ska nog gå bra. :)

Snartis - önskar nu att jag tagit bort dem tidigare, har hört att det blir värre ju äldre man är... Speciellt de i underkäken.

Svar på tråden När märker man av det?