• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Skönt att ni inte hann putsa bilen Snartis.
    Tänkte tanken när jag sopade garaget, innan vi tvättade bilen. Kom på att det var bäst att ta grannens garagehalva med, annars sopar han den garanterat när vår bil när nytvättad. :)

Hade en snäll dag då. Inte som idag...

• Page

Så det är definitivt nu Mindre? Hoppas att du står ut på jobbet idag.

Vilket fiffigt bälte Snart så! Hade inte hört talas om det tidigare...

Har ni börjat packa än? Flytt var väl i mitten av april?

• Snart så....

Mindre: Neej inte kärringen!! Skulle du inte gå och ta tester denna gången? Var det inte 3 dagar efter något??

Page, vi flyttar den 5 maj och har börjat packa redan. Eller kanske ska skriva rensa/kasta saker. Känns skönt att slippa stressa och verkligen bara få med de sakerna som ska med i flytten.

• Snart så....

Page, Det är Muggles som flyttar den 18 april :)

• BrudSommar2006

Usch, idag har jag en massa jobb igen, måste försöka hinna undan med allt de sex veckor jag har kvar. Hoppas att min vikarie dyker upp i nästa vecka som det är tänkt, jag ska rensa så gott jag kan den här veckan för säkerhets skull.

• Snart så....

Brudsommar, oj det är verkligen inte lång tid kvar för dig.
    Min vikarie hinner kanske inte anställas innan jag slutar hmmm... INTE mitt problem...

• BrudSommar2006

Mindre, är det onsdag som gäller för tester nu då?

Snart så, jag har också sett de är bilbältena men så läste jag någonstans att de kunde vara farliga, minns dock inte varför och kan inte riktigt förstå varför själv, men det blev i alla fall inte av att jag skaffade något.

Jag är så avundsjuk på er flytt i alla fall! Vi var på visningar igen igår och ett av husen var jättefint men jag bara känner att vi orkar inte med någon flytt nu under våren. Ingen idé att gå på fler visningar innan hösten för vår del tror jag.

• BrudSommar2006

Med den här takten börjar jag undra om min vikarie hinner börja heller! I förra veckan hade vår administrativa chef inte ens ringt henne än för att kolla att hon fortfarande är intresserad, har hon hittat något annat nu så har de ju inte ens någon på gång. Nåja, inte mitt problem heller antar jag men det hade varit skönt att ha någon att lämna över till.

• Page

Brudsommar, Det kommer sluta med att ni bygger nytt i stället!

Snart så, hehehe, fick tom för mig att ni skulle flytta innan Muggles! Håller med om att det är skönt att börja tidigt. Onödigt att släpa på en massa "skräp".

Ingen vikarie?? Konstigt, du informerade chefen i ett ganska tidigt skede.

Hmm, undrar och FruL hittar en chans att prata med hennes chef nu i veckan...

• BrudSommar2006

Page, vi har ju funderat på att bygga nytt, ett av husen vi tittade på igår var faktiskt helt nybyggt men det fanns ingen tomt än eller garage, eller uppfart/gång till huset, allt sådant fick man fixa själv och dels går det väl på ett par hundra tusen, dels känns det inte som att vi kan börja med allt sånt nu, som det är kan man inte ens ta sig fram till huset med barnvagn och vi orkar bara inga stora projekt nu.

Vad det gäller att bygga nytt själva så har vi letat tomt lite men inte hittat något bra men så har vi också konstaterat att man måste stå med dubbla lån så himla länge innan man kan flytta in och sälja sin gamla bostad.

Svar på tråden När märker man av det?