• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Jag tror förresten att Moppy är hemlig än så länge. "Brunchligan" är den som man ser på bilderna från restaurangen. Plus att Nenne har gjort ett gästspel!

• Lapinette

Spännande...vem vet ni kanske står i tur för ett plus. Själv har jag ÄL i nästa vecka.

Japp, maken och jag sitter ofta bredvid varandra med varsin dator. Dock inte lika mycket här som när vi bodde i Cannes. riktiga nördar.

• Page

Redan ÄL?? Vad snabbt det har gått! Måste vara ljuvligt med en 28-dagars!

Börjar anteckna:
    Storasystern: BIM, slutet av v 14.
    Lapinette: ÄL, v 14

• Lapinette

Japp, det enda som jag faktiskt kan vara glad över när det gäller barnverkstan. Tanten har inte krånglat och kommit ganska så punktligt.

• Page

Fast jag förstår att det är en klen tröst! Men nu jäklar med alla undersökningar och månader som gått kommer det bli plus!!!!!!!!!

• Lapinette

Hoppas...det bara måste funka för oss alla desperata här inne!!

• Page

*gäsp* Ska nog tvätta bort gummimasken som döljer finnarna och lägga mig. I morgon är dagen då jag blir jordbrukare!

Sov gott Lapinette! Ähum, det skadar inte att peppra ägget redan i kväll!

• Lapinette

Vi sitter här och titta på ett program om porr! Men jag tror inte vi är så eggade mest äcklade faktiskt.

Ska du bli jordbrukare? Imorgon får vi se om det blir skoshopping eller långpromenad i Hagaparken.

Sov gott Page!

• Victory

Hallå i bebisfabriken! Här finns inget nytt att rapportera, förutom att tanten är på besök!

Jag håller med dig, Lapinette! För en gångs skull har faktiskt min mens också varit ovanligt punktlig! Annars krånglar den ju allt som oftast. Alltid något att glädjas åt!

• Lapinette

Man får leta efter de små positiva sakerna i tillvaron (i alla fall när det gäller bebisverkstan). Annars är det underbart med helg men var är solen som lyst så vackert hela veckan?! Ska försöka dra med maken ut och leta efter en vårjacka till honom. Varför hatar karlar shopping när vi tjejer oftast tycker motsattsen?

Svar på tråden När märker man av det?