• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Javisst ser han KONSTIG ut nuförtiden?!

Skönt att även du tyker det Kokos!!! :)

Ja inte för att jag någonsin tykt han var snygg eller så, men han hade åtminstone eitt eget utseende. Nu ser han inte ut som sig själv ens längre. :o

• nu är jag fruL

undra hur arnolds förhud ser ut

• sweetstreet

På tal om konstiga lyft så var jag på teater i helgen och där i publiken såg jag tre äldre kvinnor som alla måste ha haft sammma plastikkirurg.
    De såg verkligen inte kloka ut!!!1 :o

Tänk er någon i 70+ åldern som har ett ansikte slätare än en 25-årings. Jävligt skumt ser det ut!!! Och tänk er sedan att denna kvinna har två trillingsyrror!

• _koko_

Har ni sett nya bilder på dolly parton då? Hon ser ju ut som en karikatyr på sig själv... Tragiskt!!! Nä, jag ska banne mig åldras med värdighet = se ut som 60 när jag är 60...

• _koko_

fruL - hahaha, han är inte jude då?

sweet - det är ju det som är så hemskt, de ser inte yngre ut utan bara konstiga!

• Liten med Mindre

Eller så gör man som jag och skaffar finnar. :D Ser jätteung ut!

Fast det är ju inte så snyggt kanske...

Tänkte jobba massor med allt jag fått på mig att göra, men fredag em är det svårt med sättigånget. Längtar mer efter vin, fönsterputsning, röjning, shopping etc. Jag är nog inte riktigt klok. Förutom vinet då.

Eller kanske blir det skoj att putsa fönster och byta däck med lite vin till?? :?

• nu är jag fruL

hejdå mockasinen

näe ni mina mer eller mindre helgalna trådfavoriter.

Nu ska fruLlan gå och möta sin make på stan
    trevligt trevligt

"vi" ska vel ta en eftermiddags öl på någon skön uteservering och sen kanske man skulle hem och se vilka konster man kan göra med förhuden.

elelr så ska jag inte peta på maken så att han slipper hetsa upp sig utan att få använda kanonen för hålet är torrlagt!
    ha ha ha

hur visste du förresten att jag ville vara arnold kokisen
    jag vet ju att jag ser muskulös och vätränad ut nu, kan det ha berott på det...

hoppas att ni får en kanon helg.
    pussss på er alliihopa!

• _koko_

fruL - enkelt, tänk kindergarten cop, terminator, conan - och dessutom guvernör!! Han klarar alla roller galant, sån vill du självklart också vara! Sen är det ju en bonus med den vackra brytningen och de stora mucklerna.

:D :D :D :D :D

Ha en härlig helg du med!!

• sweetstreet

Jag gissar att arnold INTE har sin förhud kvar!!!!!!!

Eftersom han ju gör allt han kan för att vli amerikan så MÅSTE han helt enkelt ha knispat den! :D

• _koko_

sweet - :D

Åh, nu slog verkligen helglängtan till... Jag borde verkligen skriva ett protokoll innan jag går härifrån, men orkar jag? tveksamt...

Svar på tråden När märker man av det?