• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Vi kan väl luncha alla 3 på måndag annars? Jag är på vårt kontor då, men är rörlig, så vi kan ta nåt ställe på söder om ni vill (jag vet var fruLlan jobbar :D).

• mugglesfan

frullan: Vad bra om jag kunde säga ngt bra för en gångs skull (fast när jag läste ikapp såg jag att jag i stort sett skrev samma sak som koko några sidor före men men...). Det kan vara otroligt stressande om man inte känner lust. Det snackas ju så mkt om det, "alla" gör det flera ggr i veckan mm. Motsvarar man då inte mallen så blir man jättestressad. Och det gör ju inte lusten större direkt... Min man blev också lite ledsen när jag inte ville - men jag fick dra det ur honom. Men att vi pratade om det gjorde allt mkt bättre - då visste han iaf att jag fortfarande hade samma känslor, att det bara var hormoner.

Du verkar ha en urgullig förstående man frullan!

Jag tycker det är skönt när man vågar skriva sånt som inte är så himla perfekt också - typ allting är inte bara rosa och perfekt för att man är lyckligt gift och väntar barn... Ja, ni förstår vad jag menar.

• mugglesfan

Mindre: klart vi lyssnar! Vad sa du förresten?

• _koko_

snartis - avundsjuk! vill osså jobba 50%... Fast inte ha ont förstås... Och inte heller gå ner i lön... Hmmm... Hur får man till det? Eh, nä, det gör man nog inte.

• Snart så....

koko, för min del passar det bra, ska till läkaren kl 14 så kan inte sitt hur länge som helst bara

• _koko_

mindre - för att stämma in i hyllningskören så är det fantastiska med denna tråd att alla delar med sig av både stöd och egna problem, det finns plats för både glädje och sorg! :p

• Snart så....

näää lönbiten är inte så rolig när man är sjukskriven men mår mkt bättre nu så det får vara värt det. Har inte haft ont i bäckenet på 2 dagar, känns helt befriande :)

• Snart så....

nu smiter jag iväg till balkongen

ha en trevlig helg tjejer

(kanske kollar in lite senare)

• _koko_

snartis - Hehe, en annan måste ju tillbaka till jobbet efteråt...

• _koko_

Shit, har nästan glömt vad jag höll på med... Måste lösa ett problem innan jag kan gå hem, dags att lägga på ett kol!!!!!

Svar på tråden När märker man av det?