• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Muggles - menar du kyklingen??!!! *asgarv*

• nu är jag fruL

ja jag har ocksåp för mig att cicci skulle flänga runt. men jag trodde att hon skulle vara hemma nån dag iallafal...

kan inte hålla reda på hennes flängande... har svårt att hålla koll på mig själv

• mugglesfan

kulingen fast med ett k insprängt...
    japp det menar jag!

ja den är rätt kul faktiskt. ibland står den rätt ut i duschen på morgnarna (vi har en vana att duscha ihop på morgonen för att spara tid). Mannen verkar dock inte ett dugg upphetsad när detta händer utan mer "jaha, står den ut nu också?" när jag petar på den "Morgonkoll" kallar han det, typ en systemkoll att allt fungerar inför den nya dagen, haha

• mugglesfan

som Ulla Skoog sa: vem kan hålla reda på vad framtiden har i sitt sköte? Man har ju fullt sjå att hålla reda på sitt eget!

• mugglesfan

är inte det otroligt frustrerande för din man? "kolla vilken kul pryl!" och han vill bara gosa... nä, vad jobbigt det måste kännas för dig också. Vad fasen ska man göra åt det då? Acceptera läget ett tag kanske? Bra att ni snackat om det iaf. Fast han ska väl inte behöva köpa en docka... Du kan väl roa honom ändå? Ja, händer kan fixa mkt

• mugglesfan

usch, nu använde jag FL-uttrycket "gosa" - det var verkligen inte meningen. Var kom det flygande ifrån - jag är ju inte ens på FL! sexa menade jag!

• _koko_

Nja, det var nog en grov avrundning. ;) Men eftersom omfånget blir större på en större storlek blir kupan automatiskt bredare och därför får mer bröst plats i den. :D
    Jämför man samma kupstorlek med olika omfångsstorlekar ser man tydligt att kupan blir större och större trots samma storlek.

Puuuh... Och ni vet väl att man ska köpa den som sitter tajt när man använder de yttersta hakarna?

Ok, klart slut från bh-nytt.

• mugglesfan

tur att det är lunchtid nu så jag kan skjuta på en testgrej till efter lunch för jag känner verkligen inte för det! lat? moi?

• _koko_

KN*LLAAAAA!!! :D :D :D

FruLlan - det kommer gå över, jag lovar, och sen kommer du bli värsta nymfot när alla gravhormoner kickar in. :D Men det spelar ju ingen roll att jag säger det, det blir inte mindre jobbigt just nu för det! Skönt att du har en förstående make.

• Storasystern

Lapinette - köp skorna! Är de väldigt dyra? Jag hade röda skor på mitt bröllop! :)

Är inte "gosa" ett väldigt dumt ord? Eller, alltså, dumt när det är 6:a eller kn*lla som avses. Gosa är ju också trevligt, men något helt annat. Iallafall i mitt huvud... ;) Det bevisar ju bara vår tes om att man ska akta sig för FL! ;)

Svar på tråden När märker man av det?