• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Storasystern

Sweet - vad skönt! Hoppas allt ser bra ut, eller att det är något de kan fixa med ett litet piller! :)

• Lapinette

Snacka om att jag är blind...du skrev när ju du skulle dit. Kanske dags att ta helg snart.

• _koko_

Och jag insåg precis att min nedräkning verkligen har börjat!! Börjar spraya nästa fredag och har allt går som det ska på vägen "domedag" om 5 veckor!!!!!!!
    :o :o :o :o :o

hjälp...

• _koko_

Nä, förresten, om 7 veckor, det måste ju gå två veckor innan jag kan testa.

• Lapinette

Spännande koko! Det kommer verkligen hända mycket här på tråden i april-maj!

• nu är jag fruL

ihhhhhhhhh va spännande
    som sagt så kommer det hända massor här snart!!!!! och jag tror att det är massa problem som kommer lösas då! det kommer resultera i pluss!!!!!

själv gick jag in i en depp-dimma pga av att jag satt och tänkte på min totala noll lust

ni säger att man ska försöka få igång lusten... visst, men det är ju så att det är sååååå svårt när man känenr sån sjuk olust till sexuell aktivitet. känner nästan motstång.
    Just därför så känns det som jag aldrig komemr komma ur det här. eftersom jag inte bara kännser avsaknad av lust utan även olust...
    jag kan liksom inte tvinga mig till att tillfredställa maken elelr göra nåt för att väcka lusten...

guuud vad jag tjatat om detta... förlåt. Men det känns som ett enormt problem faktiskt.
    Känns som om jag sitter och tvivlar på om jag känt lust överhuvudtaget någonsin... känns inte så.....

• _koko_

Jag har då inte sagt att du ska försöka få igång lusten. Om man inte har några riktiga anledningar till att lusten försvunnit kan man behöva försöka få igång den, men i ditt fall är det så solklart hormonerna som ställer till det, och då tycker jag du kan ta det lugnt och låta tiden ha sin gång. Ge maken lite extra uppmärksamhet i stället så han inte behöver tvivla på din kärlek. :p

• _koko_

Ja, det är ju helt otroligt att det varit sån plustorka detta år!!! Moppy har ju visserligen plussat nu (och jag tror det kommer gå bra den här gången), men annars är det ju faktiskt bara tråkiga saker som hänt!!!

• Lapinette

Moppy har vunnit vasen!!! Det enda plusset på tråden i år!!! GRATTIS! Kanske är det så att man inte ska plussa under dessa tråkiga månader (jan-mars)? Undrar hur det ser ut rent statistiskt sett? Är det färre som föds i slutet av året?

• Liten med Mindre

HEJ!!

Å, har varit på leverantörsbesök hela dagen. Kom tillbaka sent och fick sen lunch. Och då kommer aldrig kroppen och sockersuget ikapp - så nu har jag vräkt i mig choklad och aprikoser för att överhuvudtaget kunna tänka.

Gillar verkligen inte när jag måste sitta och lyssna på folk och försöka förstå vad de säger. Det är så mycket lättare att läsa och analysera och sen prata. När de sen försöker prata bort det du vill veta blir det ju än värre. Urrk!

Det droppar vidare här. Får väl en tråkig helg. :( Men nu tror jag inte "Dag 3" infaller förrän på måndag, så då blir testerna rätt i alla fall.

För övrigt har vi drabbats av vårtrötthet hemma. Både maken och jag orkar knappt ta oss till bussen. Det var inge skoj att leda cykling igår och försöka se pigg ut. (Eller så trodde de att jag var en superhårding som tog ut mig något fantastiskt - det senare stämmer förvisso. :) )

Plötsligt har det blivit panik med så mycket saker på jobbet. Allt är viktigast. Ska nog försöka få min chef att prioritera mina göranden per mejl - så att jag kan hänvisa till något när jag inte hinner allt.

*rodnar* ska nog jobba nu. Kan ju inte lägga BT på chefens prioriteringslista. :?

Svar på tråden När märker man av det?