• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

ha ha ha
    i morse så hade maken styv kuling som jag klämde li9te på för det är så kul
    jag vill ju inte ha 6 men snorren är farsinerande ändå!

men men vad jag skulle komma till är att jag talade om för maken att det nog är kört att min sexlust ska komma tillbaka och jag förslog på fullaste allvar att han skulle köpa en docka...
    men han tyckte det var en sjuk ide....

• nu är jag fruL

intressant va?????

• Storasystern

Lapinette - röda skor rockar! :) Jag har tre par! Visserligen "finskor" men ändå... :)

Muggles - perfa, då ska jag försöka få Finacea utskrivet. Man måste ha recept va?
    Foglossning är inge bra ju! En kompis var sjukskriven tre veckor p.g.a. foglossning! :(

• _koko_

Wiiii, kokos glider in! :D

Har tillbringat morgonen med disk efter pub på kontoret igår och ikappläsande här!
    Fan, nu kom en sån där jä'la svettattack igen.... Åååååh, vad jag längtar tills den här skiten är över!!!!!

Sååå, du kallar mig stor fruLlis???!!! Då tar vi det från början. :D
    70D har ungefär lika stor kupa som 75C, som har ungefär lika stor kupa som 80B, som antagligen har ungefär lika stor kupa som 85A! Du har ju sett mina små pattar (visserligen med kläder över, men ändå)!!!
    Så, då har vi rett ut det. :D

Skönt att du får en chans att njuta av vädret och livet nu muggles, jobbigt att jobba över sådär mycket! Men hua, foglossning! Hjälper det där bältet snartis skaffade mot det? Skaffa ett sånt bums isf!!

Jag har svårt att uttala alla nick högt, tycker det låter så fånigt att SÄGA t ex "mindre", men det funkar utmärkt att skriva det...
    Men ni får gärna kalla mig kokos när vi träffas, det har jag inga problem med! :)

Måste kika på bilderna nu!

• Storasystern

Snygg magbild Page! :)

• nu är jag fruL

kokos:
    heeeeeeeeeeeej raring

vilken tur att du redde ut det där med att jag bara sett dina pattar med kläder på. Annars hade nog övriga i tråden börjat undra vad du och jag har för oss egentligen

du har vel för sjutton större pattisar än jag i allafall
    så det så!!!!!!!!!!!!!!

jag har ingen arbetslust och vill gå uuuuuuuuuut!!!!!
    ska ringa maken och se om han kan komma ifrån tidigt så vi kan gå på stan.
    fan vad jag skulle vilja ha en öl i solen....

• Lapinette

Syrran - det är röda finskor...men jag kan ändå inte låta bli och vara förnuftig och tänka - när ska jag använda dem? Vet inte när det där förnuftighetstänkandet drabbade mig förut kunde jag shoppa hejdlöst.

Frullan - du får köpa en plastdocka åt honom.

• _koko_

Hahahaha, ja, jag lekte med tanken att utelämna det. :D

Och nej, mina pattar är ABSOLUT inte störra än dina (inte förr och inte nu), vi får mäta nån gång! :D :D

Instämmer, snygg magbild!! Är den från senaste resan?

• nu är jag fruL

Åhhhh intressant. patt jämförar tävling
    fan hade man bara fått en back öl till hade det vart en helkväll
    grabbig... jag

vaddå mageeeeeee
    tjejen är ju platt som en pannkaka på magen

• mugglesfan

Ja det var en jättesnygg bild Page - glömde skriva det förut!

Mja, men jag har ingen allvarlig foglossning än, bara lite känningar. Men allt jag haft hittills har varit övergående så jag hoppas på att detta också är det Dessutom gör det mig ynklig nog (i mannens ögon åtminstone) för att jag ska slippa packa och lyfta tungt vid flyttningen. Hehe. Vi ska ju ha flyttfirma men packa får vi göra själva. Fast jag känner ju att bästa ställningen just nu inte är halvvägs böjd ner i en flyttkartong så han kan ha rätt. Gillar inte att känna mig klen bara - första ggn i mitt liv tror jag.

Lappinette: det där med förnuftet - det kan bara vara åldern! (Skämtar bara!)

Svar på tråden När märker man av det?