• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Frullan - jag är helt klart nyfiken på att kika förbi nästa gång ni har en träff och främst för att se hur du är i verkligheten....hi,hi!!!!

Själv tänkte jag också gå snart (ovanligt tidigt för att vara mig) för att gå i lite affärer innan det är dags för veckans spinning med maken.

Ha så kul med kaklet. Min man spyr bara jag säger ordet.

• nu är jag fruL

ha ha ha lappis
    jag är preciiiiiiiiiiiiiiiis så extremt snygg, avslappnad, coool, förnuftig, sansad, lugn och tystlåten i verkliga livet som på nätet.

jag ljuv, skir, blyg och söööööööt
    så kom du!!!!!

det vore verkligen sååååå kul att få träffa dig på riktigt så jag tycker vi bestämmer att du kommer med nästa gång.

Så bestämt. FruLlan har pekat med heeela handen. japp pondus har jag också ska du se

om du säger kakel på franska då? tar maken det bättre då?

näe nu verkar alla ni gå så nu gör jag också det. Ska passa på att köpa godis inna maken hämtar mig.

jag hade lovat mig själv att inte äta godis idag. Jag äter alldeles för mycket socker, har blivit varnad för diabetes flera gånger vid hälso udnersökningar.... så jag skulle vara duktig idag...
    Men det sket sig

karaktär har jag också som synes

ha det toppen tjejer.
    Hoppas ni får sprit och sex ikväll för jag får varken eller...
    jo sex skulle jag ju få men jag är ju för faaan frigid så jag vill bara ha sprit. pippandet lämnar jag till er alla

ha det girls!!!!!!!!!!!!!!!

kom ihåg spriten i munnen och snorren i musen.Inte tvärtom!!!!!!

• Lapinette

Ja vad ska man säga....jag ljuv, skir och blyg verkar du ju inte direkt vara men säkert söt!

Nu ska jag bege mig ut och kolla efter lite vårskor! Ha det så bra i kaklet!

• vårbrud2008

Till ni som bor i Stockholm:

Ska upp en sväng i slutet av nästa månad och jag undrar om ni har några tips på affärer som säljer bröllopssaker, (kläder, pyssel och så vidare). Gärna inne i centrum.

Bebistillverkningen håller på för fullt, men har ingen koll på vare sig ägglossning eller mens så vi får väl se hur det utvecklar sig.

• Lapinette

Oj vad lugnt det är här inne. Är alla iväg och gör små barn....ja förutom Frullan som tittar på kakel.

• sweetstreet

hej Lappis!!!
    Jag är här!

*vinkar*

• sweetstreet

Ja det var betydligt mer rulle här igår. Insåg jag när jag läste ikapp igårkväll/natt.

• sweetstreet

Usch, känner mig lite låg idag.... :(
    Beror nog åp att jag sov uruselt inatt.
    Maken har blivit förkyld (igen!!!!:o) oh låg självklart och snarkade som en galning hela natten eftersom han är helt igentäppt.

Jag vaknade säkert tusen gånger (Näe INGEN över drift här itne!!!! ;) :D) och puttade lite på honom eller försökte bara somna om. Men det blev som sagt igne bra sömn. Tänkte hela tiden att "jag borde gå och lägga mig i soffan så jag kan sova" men självkalrt var jag alldeles för trött för att orka masa mig dit. Hela tiden hoppas ma ju att det ska vara sista gången man vaknar upp av snarkningarna....
    Såhär i efterhand var det såklart super dumt. Bättre att ha gått till soffan och lagt sig så man fått sova ordentligt utan en massa störningsmoment.

Men så är det alltid av någon knasig anledning. Likadant om jag vaknar och är kissnödig. Lyckas aldrig pallra mig upp första gången utan somnar om men vaknar istället flera gånger innan det är sådan "panik" att jag verkligen lyckas ta mig ur sängen...

• sweetstreet

Tror det får bli en tidig kväll ikväll.

Känner mig även totalt omotiverad just nu här på jobbet..... :(

*gäsp*

• Lapinette

Här har det varit tvärtom. Maken har puffat på mig då jag har varit täppt och snarkat. Jag blir super irriterad!! Brukar grymta något, vända mig om och somna om. Konstigt nog har jag inte ens varit förkyld ... bara nattetid.

Motivationen på jobbet har inte heller varit på topp när solen skiner ute. Dock har jag sålt super mina två arbetsdagar denna vecka. Att jobba 3 dagar i veckan skulle passa mig. Tror nog jag ska gå ned i tid när jag har fått barn....OM vi nu får några. Satt och funderade på det idag, tänk om det inte blir något?

Svar på tråden När märker man av det?