• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Lustigt vilka mat-cravings man kan få utomlands när det inte finns att tillgå.

• Storasystern

Matcravings... Tja i Japan längtar man efter nästan allt! Mest av allt kött i bitar större än de som finns i pyttipanna. Biffar och fläskfilé!!! Mmmm!
    Chokladen är trist också, så det saknar jag lite. Riktig choklad som inte är Mars eller Snickers alltså.

• Liten med Mindre

*muttrar*

Förlorade just i vinlotteriet på jobbet. Det hade inte varit helt fel att bära hem 8 flaskor. Nåväl, vi hade väl aldrig druckit upp det ändå, maken har blivit en torris på den fronten, och jag tyckte ju det smakade skunk sist.

Fast när jag gick och letade bidrag till lotteriet så vattnades det ju lite i munnen förstås. Inte helt hopplöst.

• nu är jag fruL

shittttttt
    nu har jag precis fått mun mot mun metoden av bengt 64 år som har rökt sen han var 12, lever på kaffe och ost mackor.
    INTE en kul upplevelse

kan bara säga att från och med nu kommer jag att andas. Boris får försöka acceptera luftföroreningarna. För bengts andedräkt vill jag INTE uppleva igen...

sweet: TACK!!!!
    tyckete själv att jag passade ganska bra i blålila kinder

mmmmm leverpastej.
    Hmmmm saknade inte så attans mycket under dom år jag bodde i tyskland faktiskt. men jag skulle bli galen i USa för att inte prata om asien.
    Efetr två veckor i thailand var jag såååååå glad att få komma hem till svensk mat!
    snacka om att vara hemma nörd

fast jag är ju nörd på alla sätt så det var vel inget nytt.

trallallalallalalal
    jag vill dricka öl i solen nu!!!!!
    ochj INTE alkofri öl. ge mig riktig vara!
    jag vill fanimej bli full också!!!!!!
    suck.....

• viktualia

FruLlis... du bidrar ju förtjänstfullt till underhållningen i alla fall.. fniss fniss fniss...

och din stackars torrlagda alkis.. jag lider med dig....

• Lapinette

När jag bodde i Frankrike (som ung) så saknade jag endast kaviar. Bad min dåvarande pojkvän skicka ned en tub...men istället kom en t-shirt med Kalle på. Inte riktigt samma sak.

• Liten med Mindre

Hihi...minns när min kompis var i Tibet några veckor. Han berättade att han nästan hade hallucinationer om limpsmörgåsar med prästost. :D

• Lapinette

Nu tjatar jag igen ...vilka BIMar denna vecka? Har vi några som man kan hålla tummarna för?

• Liten med Mindre

Pappa hade med ett paket pepparkaksdeg när han hälsade på i USA. Mums!

Svar på tråden När märker man av det?