• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Mindre,

låter superbra med dina inbokade ögonkliniksbesök!!! Du ska se att när du har bokat en tid för op så kommer du plussa!!! :D :D :D :D

• sweetstreet

Det finnns ofta en del alskohol i frukt också!!!!!!
    Så kanske borde alla gravida sluta äta frukt?!?! ;) :o ;)

• sweetstreet

Men något man faktiskt SKA se upp med som gravid är för mycket A-vitamin!!! tror det är detta som gör att man bl a inte får använda vissa krämer mot finnar (eller andra hudkrämer med höga doser A-vitamin).

Detta beror på att just för höga halter av A-vitamn verkar teratogent (dvs kan påverka den normala fosterutvecklingen negativt)! Minns att vi läste om just detta när jag läste toxikologi.

• sweetstreet

Hm "alskohol" förresten????

Såg just hur fint jag stavat i mitt tidigare inlägg.... :o

Måste vara alkoholen i min nyligen uppätna yoghurt som gjorde mig på lyran!! :D :D :D

För finns det alkohol i fil lär det väl finnas i yoghurt????? ;)

• Liten med Mindre

Godmorgon Sweet! Lika yrvaken som vanligt? :)

• Liten med Mindre

Sitter och försöker läsa på om EU-direktiv för elektroniskt avfall. Blir inte klok på om det rör våra produkter, hur vi ska göra för att vara godkända, eller om det är mitt ansvar att reda ut allt.

Hugaligen - tänk om jag måste ge rekommendation?!?

• nu är jag fruL

vaddå inte äta frukt

så ni menar att mina vindruver som jag lagt på jäsning hemma tillsammans med socer är skadligt för boris
    nääääääääääääääe....
    det är ju bara frukt

sweeetan Hääääääääääääääääääääääj!!!!
    orsaken till att jag har lite ångest för att jag inte berättade idag är för att det skulle kännas bättre att så tidigt som möjligt veta vem som ska ta över projekt.
    om han gnäller.... det kan jag nog ta... men vill liksom att projekten ska gå bra.

ähhh nu får jag sluta.

vickis: ingen aning om NÄR det blir men som det ser ut så komerm jag åka någon gång efter påsk... bra tidsplan va

• sweetstreet

Fast även efter påsk är ju i hyfsat god tid väl?????
    Boris tänker ju inte titta ut förrän efter sommaren!

• nu är jag fruL

jag äter massor av leverpastej
    älskar det!!!!!

Svar på tråden När märker man av det?